< Tilbake til oversikten

Hun er minst 15 kg for tung

BlirFjong sa for siden:

Pff.. Han kan bokstavlig talt ta seg en potet.
Syns både Beyonce og Kim Kardashian er flotte damer, men han kan jo ikke si det når hans egen kjæreste er så ekstremt tynn, da blir jo hun fornærmet vet du :p

Charlott sa for siden:

For en arrogant og tomhjernet uttalelse ! Sier vel det meste om denne fyr`n....

Photobscura sa for siden:

Eh, hvem er han? Har aldri hørt om fyren, men jeg tenker også litt at enten er han redd for hvordan kjæresten skal reagere dersom han avslører at han foretrekker litt mer urkvinnelige karasterika, eller så kanskje vi snakker et skaptilfelle? :p Nei, det var litt flåsete. Jeg synes både tynne og formfulle kvinner er flotte, det handler jo om hvordan man bærer kroppen, men å si at de damene der har minst femten kg overvekt får meg til å stusse litt. Jeg har minst femten kg overvekt, det sier både en fullstendig kroppsanalyse jeg har tatt, min egen sunne fornuft og spesialisten jeg går til. Og jeg ser da vitterlig ikke sånn ut :p

trillian78 sa for siden:

:lol: Har aldri hørt om fyren jeg heller.

Men både Kim Kardashian og Beyoncé er helt perfekte spør du meg. Hadde jeg sett sånn ut hadde jeg virkelig ikke hatt behov for å gå ned et milligram. De er jo kjempesexye! Og Lars Kristian er en fjott :p

Yonah sa for siden:

Noen trenger en virkelighetssjekk. Om kjærestenb hans ser ut som på bildet fra 2005, så ville jeg personlig si at hun veier 5-10kg for lite ass.

Å kommentere andres vekt er en uting. Og mennesker med former er flott og gir et uttrykk for frosighet og moderlighet.

sirimor sa for siden:

For en utrolig tåpelig kommentar!! For det første er jo disse damene utrolig flotte og sexy da!

Men å komme med en slik kommentar i det offentlige rom er helt forkastelig. Ikke for at Beonce noen gang ville få det med seg og bli såret, men for alle de (jeg også litt må jeg innrømme..), som suger til seg alle sånne kommentarer om kropp og vekt. Ikke bra, og veldig uomtenksomt.

Jabba sa for siden:

Enig! At enkelte ikke bare kan holde kjeft!!!

mofe sa for siden:

Litt selvmotsigende? Siden du jo kommenter hennes vekt.. ;)

Fluke sa for siden:

For en tosk.

Jeg savner mulighet til å rødprikke folk i RL. Kanskje jeg skal sende ham et rødt kort?

Yonah sa for siden:

Det var jo ment som ironi;)

sirimor sa for siden:

Jepp, rødt kort til Lars-Kristian Eriksen:p

Bulldog sa for siden:

Smågutter liker småjenter, menn liker kvinner. Og vice versa, tror jeg.

Rin sa for siden:

Jeg stusser litt over formuleringen hans, jeg. Det personlige kjønn? Virkelig, Lars-Kristian? :D

Lava sa for siden:

:lol: Ja den hang jeg meg også opp i! :lol:

Men damene ser flotte ut, ikke mer å si om det.

mofe sa for siden:

Aha :D

Bæret sa for siden:

Aldri hørt om ham jeg heller, duster finnes i alle slags former og drakter...

frkprym sa for siden:

Synes det er fint han begrunner uttalelsen med at kjæresten hans fikk kommentarer på at hun var for tynn. Det er ekte barneskolefilosofi - ikke mobb kameraten min, for da mobber jeg noen helt andre for å viser at jeg er like tøff...

[SLETTET] utrolig mye mer jeg får lyst til å skrive, men det meste passer kanskje inn i samme kategori - barneskolefilosofi (eller var det barnehage?).:o

Margrethe sa for siden:

Etter å ha lest i bloggen til kjæresten hans finner man ut at hun er lavkarber :)

jvb sa for siden:

Hehe - nå har vår favorittfotballspiller dementert uttalelsen sin på
fotballfrue.blogg.no/1257698581_08nov2009.html

Interessant at han snur dette på hodet og påpeker at om han hadde sagt at Beyonce var perfekt så ville det ha lagt et stort press på "naturlig tynne jenter" :D

Men han har rett i at smaken er delt. Noen liker kvinner, og noen liker kvinner som har kroppsformen til 14 år gamle gutter :P

Jeg tror han lever på en annen klode.

Hillelille sa for siden:

Jo men man ser jo hva han foretrekker. Caroline Berg er jo en spiker;)
Seriøst, beina hennes er på størrelse med ...ja...

Jeg synes han først og framst har satt kjæresten sin i en veldig ackward situasjon. Hvorfor skal vi plutselig mene noe om kroppen hennes nå? Hun er vel fin hun, det er jo Beyoncé også, men de har jo helt forskjellige kropper. Joda, folk foretrekker forskjellig, men da kan man vel si dét da, i stedet for å rakke ned på andres kropper, og det gjelder like mye de som er tynne og ikke har så frodige former, som de som har timeglasskropper eller whatever. Jeg har ikke særlig mye hofter og rumpe, og ikke har jeg spesielt smal midje. Jeg kommer mest sannsynlig ikke til å ha det når jeg når normalvekt heller, men ingen skal vel komme og si at jeg ikke er kvinnelig for det?

mofe sa for siden:

Må si som de andre, å kommentere andres vekt er en skikkelig uting, uansett hvilken "vei" det er..

Margrethe sa for siden:

Jeg ville gjerne hatt en kjæreste som forsvarte meg på den måten. At Dagbladet begynner å bry seg, så vitner det heller om få Dagbladnyheter.

Fin kan være så mangt.

mofe sa for siden:

.. det blir liksom like dumt som å si "nei gosh, jeg liker ikke de skuldrene hennes altså, altfor firkanta!" eller "herlighet, se på den rare nesa, ikke my cup of tea nei!"

Shut the f up, liksom, og vas rundt i din egen lekegrind, istedet for å forstyrre oss andre! Grr! :rolleyes:

(altså, rettet generelt mot idioter som han herre.. Lars-Kristian)

:ja:

Margrethe sa for siden:

Jeg synes jo egentlig det er ganske fascinerende med hva folk synes er fint. En del ting forstår jeg, men det finnes jo mye jeg ikke forstår også.

Kanutten sa for siden:

Synes det er flott at folk har forskjellige meninger om hva som er fint!

Det gjør det nemlig slik at det er ALLTID noen som er fin for noen. :love:

Det er ikke meninga heller tror jeg. Jeg tiltrekkes vanligvis av skikkelig tynne gutter, gjerne skjeggete og litt langhåra, og jeg er glad ikke alle gjør det, for da hadde det ikke blitt noen til overs på meg :p. Igjen skjønner ikke jeg hva som er så nice med store muskler, men det er andres preferanser. Og takk for det, fne naturen som årner så fint opp for oss! :D

jvb sa for siden:

Som dere sier, fint kan være så mangt. Min helt egen oppfatning er at (positiv) utstråling er alfa og omega. Og det har man som regel mest av når man føler seg vel, uavhengig av om man har 15kg for mye eller for lite.

Rin sa for siden:

Tykk eller tynn eller høy eller lav spiller ingen rolle om det ikke er en attraktiv hjerne inni der et sted. :cool: Mm, hjerne.

Margrethe sa for siden:

Det er helt sant. Jeg ble lagt ann på av tidenes kjekkas (type gresk gud, alle venninnene ville ha ham) i vår på et utested. Vi var alle i himmelen på mine vegne, men så viste det seg at han var tidenes brøddeig å snakke med (ingen substans i det hele tatt) og all beundring forsvant.

Margrethe sa for siden:

Du kan få min kvote av slike, så kan jeg ta din kvote av de som er bredere og korthåret. :D

nellie sa for siden:

Vel.. for et par uker siden var det en sak på en eller annen nettavis om at Caroline ble "mobbet" i bloggen sin fordi at hun var så tynn. ----> www.klikk.no/mote/skjonnhet/article504056.ece
Og det var visst forferdelig for han kjærsten hennes.. jaja.
Maken til kroppsfokus på disse folka.

Nannah sa for siden:

Jeg gir fullstendig beng i hva en fotballspiller måtte mene om vekta til to kjendisser.
So fucking what? Han kan da få mene hva han vill. Berører ikke meg det aller minste.
I smak og behag finnes ikke rett og feil....bare forskjellige oppfattninger.
Om han liker tynne damer så må han da bare gjøre det....who cares...

nellie sa for siden:

her er forøvrig han respons på saken: fotballfrue.blogg.no/1257698581_08nov2009.html?c=1257720879589

Synes det er fantastisk at han sier at: hvis han sier at de som er litt mer fyldige er fine, så kan de som er naturlig tynne føle et press til å se sånn ut.. mens de som ikke er naturlig tynne, de skal liksom tåle å høre at de er 15-20 kilo for tunge..

JAJA. Lite å gjøre mellom treningene vel.

scartz sa for siden:

Grunnen til at jeg reagerer på slike artikler og meninger som dette er at det er så mange kjendis kvinner (og vanlige) som IKKE er naturlig tynne, de lever på den ene dietten etter den andre og presser kroppen sin til det ekstreme, for å se "naturlig tynn" ut. Og da syntes jeg at slike artikler som dette kan skade.

nellie sa for siden:

Hvis man bare leser denne artikkelen, så kan man kanskje tenke at det ikke er så farlig. han må jo få mene hva han vil osv. Og det må han jo selvfølgelig, og man trenger ikke bli provosert av det.

Men hvis man har fulgt med på bloggen hennes en stund, så er det mer enn som så altså. Her oppfordres fjortiser til å spise 100 gram cottage cheese (med litt syltetøy i, på en crazy dag) til frokost, 2 bananer og et glass melk til lunch og 100 gram kjøtt/kylling og litt grønnsaker til middag også stikke og løpe 60 minutter på mølla, liksom. (ja, hun lever lavkarbo og hadde verdens undergang her for litt siden når hun spiste en heeel pitapizza)

Man kan jo velge å ikke følge med, men det forandrer ikke at de to kanskje bør passe litt på hva som slipper ut, i og med at hun har så unge følgere som ser opp til henne og gjerne vil gjøre hva som helst for å bli som henne.

Og hallo. De velger å uttale seg i offentligheten, så da må vel folk få mene hva de vil om det de sier også?

littlemee sa for siden:

Nå har ikk jeg lest hele bloggen hennes, men jeg syns virkelig ikke dette ser ut som for lite til middag. Jeg spiser vanligvis ikke mer selv, og jeg spiser til jeg er mett! Men det er jo forskjell på hvor mye hver enkelt må spise for å bli mett også da.
fotballfrue.blogg.no/1257416063_ukens_lesersprsml.html

Syns det er feil å kommentere andres kropp uansett! Det viktigste er å trives i sin egen kropp, om det er "10 kg for lite" eller "10 kg for mye" spiller da vel ingen rolle for noen andre enn en selv?!?

Jeg er med andre ord enig i at det var en fryktelig dårlig uttalelse Lars-Kristian kom med, men syns ikke det er riktig å kritisere henne av den grunn. Hun kan da vel ikke kontrollere alt han skriver og mener heller.

Vi er alle forskjellige, og det er en GOD ting!

Carisma sa for siden:

Syltetøy, banan og melk er vel ikke helt lavkarbo, så noen burde kanskje ta henne et kurs? :rolleyes:

Forøvrig spiste jeg da mye mindre enn dette i tenårene, så jeg syns ikke det ser lite ut. Omtrent sånn jeg spiser nå (minus bananene..), og jeg spier jo mye mat.

nellie sa for siden:

vel.. fotballfrue.blogg.no/1249628484_min_treningsuke.html

Jeg kan ikke for noe i verden se for meg at 100-150 gram cottage cheese er MYE frokost f.eks, men ok:) Sikkert helt passe.

Poenget mitt er at når man skriver en blogg hvor et uendelig antall unge jenter hver eneste dag bedyrer at du er det store forbildet deres, så bør du ha en viss ansvarsfølelse for hva du "anbefaler" dem å gjøre. Det er ikke snakk om ferdig utvokste 20 åringer som dyrker henne som en helt. Det er 12-13-14åringer det er snakk om. "Hvordan blir jeg like tynn som deg" er det spørsmål som stadig dukker opp der.

Men kjeften til kjærsten kan man jo ikke styre:)

Og noen vil jo sikkert berømme henne for at hun fremmer lavkarbokostholdet=)

Carisma sa for siden:

Jeg ser fortsatt ikke at dette skal være lite mat for en 12-13-14-åring? Jeg kjenner blandt annet et par 12 åringer som ville doblet matinntaket om de spiste dette, og de er helt normale aktive tolvåringer. At de følger disse rådene må jo være tusen ganger bedre enn alle de syke anorexia-sidene der ute.

nellie sa for siden:

Okei, da er det sikkert bare jeg som overreagerer litt:lol:
Trodde ikke at det er anbefalt for 12 åringer å kutte ut karbohydrater:)

Carisma sa for siden:

Med 2 bananer og melk er det jo ganske mye karbohydrater.

frkprym sa for siden:

Litt "beside the point" her da, men må bare ut med tankene:

Barn med epilsepsi blir behandlet med ketogen diett (under 10 karber om dagen har jeg lest). Videre skal barn med ADHD få god hjelp av ketogen diett. Det er kanskje riktig å anbefale dette til andre barn også, feks barn som sliter med vekt (for lav eller for høy)? Er vel mange her inne som ikke hadde vært i den situasjonen de er i dag (eller var i før de begynte på lavkarbo) om de ikke var proppet med brød og poteter når de var små?:rolleyes:

Men å anbefale barn i dag å kutte karber føles vel skummelt, og man ønsker jo ikke å bruke barna sine i "forsøk" med "nye" ting.

På den andre siden har vel kostholdet i vesten de siste tiårene vært et eneste langt (og mislykket) forsøksprosjekt for å redusere faren for hjerte- og karsykdommer.:eek: Så det er vanskelig å vite hva som er verst...

nellie sa for siden:

At det er anbefalt for voksne og barn pga sykdom osv har jeg ikke noe problemer med å se:)

Men at fjortiser, som ikke engang er ferdig utvokst, skal slutte å spise karbohydrater, for å slanke seg, det har jeg litt problemer med å se poenget med.. Har i grunn problemer med å se poenget med at de skal bli oppfordret til å slanke seg i det hele tatt. 9/10 av de som blir påvirket av det hun skriver er vel ikke tjukke engang. (neida. Ingen som sier direkte til dem at de bør slanke seg. Men når de spør "hvordan blir du så tynn" og de får en oversikt over hvordan hun får til det, så er det for meg det samme som å oppfordre dem til det)

Men det er min mening.

Håper virkelig ikke datra mi popper innom en sånn blogg, når hun er 12..

Carisma sa for siden:

Hvis man ønsker den type info, så finner man den uavhengig av blogger. Da jeg var 12 var det ikke internett, men jeg fant da hauger og lass med mer og mindre seriøs info om vektnedgang uansett.
Og i fohold til mye av det jeg leste om (og testet) så er den matanbefalingen relativt uskyldig.... :rolleyes:

nellie sa for siden:

Ja, jeg vet:ja:
Det var èn gang hun sa det. Men når hun skal fortelle om kostholdet sitt påstår hun at hun spiser omtrent 0 karbohydrater, så har kanskje ikke helt peiling.

nellie sa for siden:

Jepp. Og jeg synes at når man vet man er et forbilde for barn ned i 12 år og har tusenvis av lesere i uka, så bør man veie ting man slipper ut, litt.
Spesielt når ordlyden går på at man vil bli like TYNN som en.

Igjen.. det er min mening.

Jeg ble satt på diett av leger da jeg var tolv, vel, om hennes råd er gode eller ei, så skulle jeg vel ønske det fantes informasjon om og aksept for noe i en mer sukker- og stivelsefattig levemåte da. Jeg levde på skummamelk og tørre brødskiver, for det syntes legene var staselig for en tjukk tolvåring.
Ja, dette ble litt på siden. Klart, det er uheldig når unge jenter spør om sånne ting. Men sunn mat er ikke bare noe voksne kan nyte godt av. Det er når det blir satt i sammenheng med slanking at det blir feil. Uansett!

Michelin sa for siden:

...av og til må æ bare riste litt på hodet mens æ flire godt...som da æ leste den artikkelen :)

...og en liten kommentar til barn og slanking... ei jente æ kjenne fulgte ketolyse-kuren i en periode da ho va 12-13 år, med støtte og oppfølging av mammaen som sjøl gikk på kuren- mora fikk selvfølgelig haugevis med pepper fra alle som fant dette ut. Men når du har et barn som tar til tårene hver gang ho skal pynte seg og ingen klær passer som de skal, og er generelt deppa pga av størrelsen på kroppen sin er det vel bedre å veilede enn å trøste og si det blir bedre...en gang..kanskje....
Uansett....jenta gikk ned i vekt, puppene ble større enn magen, men de to største forandringene æ så var at smilet ble bredere og ryggen rakere! Ho har forresten holdt vekta siden og passe på hvor mye snop ho spiser :) :heia:

nellie sa for siden:

Ja, det er kjempefint når barn får hjelp av lavkarbo:)

Synes fortsatt ikke det er flott når småjenter får slanketips av de radmagre forbildene sine i diverse blogger:) enten det er snakk om lavkarbo, lavkalori eller hva det måtte være.

Veggpryd sa for siden:

Huff, jeg er så lei av at all fokus på vekt og kropp alltid er rettet mot kvinner. Har aldri opplevd en overopphetet offentlig diskusjon om en kjekkas er for tynn eller tykk. Reklamer for slankeprodukter er UTEN UNNTAK rettet mot kvinner, og synsing og sterke meninger om vekt og kropp er UTEN UNNTAK rettet mot kvinner.

("uten unntak" er sikkert litt overdrevet - men jeg tror jeg blir glad hvis jeg har feil... :lol:)

Kula sa for siden:

Grunnen til dette er jo åpenbar. Både kvinner og menn er mest opptatt av kvinners utseende. Se på forsidene av blader beregnet for menn; bilde av kvinner. Se på forsidene av blader beregenet for kvinner; bilde av kvinner. En manns utseende blir litt satt i skyggens av fokuset på andre kvaliteter.

Er det fornuftig at det er slik? Neppe! Men, det er det som er grunnen...

Veggpryd sa for siden:

Er forsidene slik fordi vi er opptatt av kvinners utseende - eller er vi opptatt av kvinners utseende fordi vi ikke har nubbsjangs til å unngå hvordan media fokuserer på det. :confused:

Kula sa for siden:

Denne delen av "media" er tvers igjennom kommersielle, de går minste motstands vei for å tjene penger. Det er for dem lite hensiktsmessig å fokusere på noe kvinner i utgangspunktet ikke er opptatt av. De gir folk det folk vil ha.

Jeg visste det var en grunn til at jeg ikke leser såkalte dameblader. :rolleyes:
En kjapp observasjon forteller jo også hvor strenge kvinner er med seg selv, om man sammenligner typer kvinner på forsiden av dameblader og manneblader, så er nesten uten unntak de på damebladene mye tynnere enn de på mannebladene. Jeg har lest korrektur for både Woman og FHM, og så denne forskjellen ganske tydelig, ikke bare på forsidene men konsekvent gjennom hele bladene. Jeg kom i en diskusjon om det på et julebord en gang, og fikk den enkle forklaring at på dameblader er det klær som skal vises fram (i tillegg til at alle prøveplagg som blir sendt ut til fotografering kommer i 36/38 eller small), mens på manneblader er det kropp som skal vises fram. Joda, men det er vel litt enkelt. Folk med størrelser større enn 38 går da også med klær, enn om forsidene til f.eks FHM kanskje sier noe annet :p

Kula sa for siden:

Et annet moment er jo at praktisk talt alle modellbilder er kraftig retusjert. Ikke bare med tanke på kviser og føflekker, men også benlengder og -tykkelser, størrelse på øyne, munn, nese og pupper. Det er moderne glansbilder.

Åh, det gjør de i mannebladene også, tro meg. Men der retusjeres ting som føflekker, strekkmerker og ribbein som stikker for mye ut :p

Pearl sa for siden:

Dette var i grunnen veldig interessant. Når du sier det Photo så ser jeg at det er riktig. Kvinner er mer frodige i manneblader. Så hvem er det egentlig som vil ha det sylslanke kvinneidealet? Når vi ser på kunsten opp gjennom tidene, så ser vi at kvinnene på maleriene var større før. Vi kan gjennom kunsten se hvordan idelaet er endret seg til å bli tynnere og tynnere. Når det var lite mat, var idealet å være stor, men nå når vi har mat i overflod er idealet å være syltynn. Pussig i grunnen. Det likner litt på det å være brun. Når arbeidsfolk var ute og ble brune, mens rikfolk var inne og holdt seg hvite, så var idealet å være hvit. Dette forandret seg når de som var rike begynte å reise til syde. Da ble det vakkert å være brun. Nå kan alle reise til syden og da er det ikke så kult med det brune likevel. Utrolig hvor påvirkelige vi er når det gjelder hva vi synes er vakkert. ..... Men så kom at dette ikke er hele bildet. Jeg kom på et ordtak som jeg tror er russisk: Vi elsker ingen fordi de er vakre, men vi synes de er vakre fordi vi elsker dem.

Carisma sa for siden:

Nei, nå skal vi være spraytan-oransje! :lol:

Nannah sa for siden:

Carisma sier:

Jeg må bare si at 100g cc to bananer og 100 g kjøtt til middag får deg til å ligge på et dagsintak på mellom 500-700 kal. Dette er alt for lite for et barn i vekst og for en voksen person også. Det eneste som opp¨nås med et så kalorifattig kosthold er å bremse forbrenningen kraftig og gjøre deg disponert for spiseforstyrrelser..

nellie sa for siden:

Tror hun har tatt poenget litt nå.. Hun med kostholdet..
Er ganske mange som har skrevet til henne om at hun bør tenke litt over hva hun anbefaler hva kosthold gjelder, siden hun har så mange unge fans.
Så nå har hun til og med sagt at det er lov å forsyne seg flere ganger:) En forbedring bare det!
:heia:

Carisma sa for siden:

Ja, det gjorde det jo forsåvidt etterhvert for min del da :rolleyes: Forøvrig spiste jeg to clementiner i stedet for bananer, for å minske på fettet :D Og legen sa fortsatt spis mindre og beveg deg mer....

Men uansett er det jo mye mer enn en skvie kneip med mager leverpostei, og en halv hamburger uten grønnsaker som eav 12-åringene jeg kjenner levde på de 3 dagene de var på besøk her i fjor høst. I følge faren spiste hu mer enn normalt på turen... :_oy:

frkprym sa for siden:

Kvinnene skal være sylslanke i klær. Fordi klær lages for sylslanke kvinner av andre kvinner eller homofile menn som vil ha kvinner som ser ut som unge gutter (LITT generaliserende, men det er vel lov).

MEN når klærne detter av, skal det sprette ut litt pupper og lår og sånt. Så om du kan kombinere dette Pearl, blir du drømmekvinnen!

Når man ser på feks pornostjerner (ICE T og hans pornostjernekone var på TV i går) så skal man vel lete lenge etter noen som ligner mindre på super-modell-kroppen. Og pornobransjen er da veldig mannestyrt, så man må vel kunne anta at de "utvalgte" der har "drømmekroppen" (om enn ofte med god hjelp av menn i hvite frakker)

marithja sa for siden:

-Ser da en VELDIG enkel løsning her: Når noen klarer å produsere HOLD IN KLÆR som gjøre en formfull kvinne i str 42/44 eller lignende til en smal guttejente i str 36:p Da får alle det de vil ha: Smale jenter i klær, formfulle jenter uten klær!!:D:D Tror jeg tar patent på den!

Haha, ja, for de hold-in-produktene funker akkurat sånn :p. Fettet forsvinner jo ikke i en stram strømpebukse med polstring over magen og rompa, det blir jo pressa oppover eller nedover. :p
Helt greit for meg forsåvidt, som ikke har noe særlig rompe eller hofte eller midje. Jeg ser ikke ut som jeg veie mindre i denslags, men fordelinga blir jo faktisk litt penere.

Margrethe sa for siden:

Hold-in på meg ser helt grusomt ut. Hoftene er jo så brede at ingenting kan presses ned, så da blir det presset opp istedet og jeg ligner mer på en tjukk strek - midjen min forsvinner. :D

Carisma sa for siden:

En gang da jeg var rundt 18 og bodde hjemme gikk broren min forbi badet mens jeg dreiv og styra med å dra på en hold in strømpebukse. Han så storøyd på kampen, og tilslutt spurte han "Jammen, hvor blir det av da?! Det må jo sprette ut en plass" Syns den kommentaren var så bra :D

Ignite sa for siden:

Godt sagt.

Nannah sa for siden:

Det synes på alle ferme damer som gifter seg for tida i armløs,stroppløs brudekjole m korsett under og puppa trøkka oppunder haka. Allt som lå på magen dukker opp i den utringninga.:p

Enig med deg Kanutten:love:

Ignite sa for siden:

Ja, det er flotte greier :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.