Liv sa for siden:
Fant pølser på Meny i dette nye merket de har begynt med;Jacobs...
0 karber!!
Men må også si at de er jo dyre, og jeg har ikke smakt de selv siden jeg ikke er glad i grove pølser, men prøv i vei!:D
Liv sa for siden:
Fant pølser på Meny i dette nye merket de har begynt med;Jacobs...
0 karber!!
Men må også si at de er jo dyre, og jeg har ikke smakt de selv siden jeg ikke er glad i grove pølser, men prøv i vei!:D
Viclin sa for siden:
De er veldig gode!
trillian78 sa for siden:
De er grisegode :D :sikle:
Liv sa for siden:
Ok, da må jeg kanskje prøve da!:D
Krilys sa for siden:
Må bare skiveunder på at de er gode! Fete og gode pølser ;) Akkurat slik vi vil ha det..
Kitt sa for siden:
:sikle::sikle::sikle:MMmmm, pølser og blomkålmos!:sikle::sikle::sikle:
The Cat sa for siden:
De er på tilbud nå!!! Dyre likevel, 39,90 for 4 pølser..
Lisbeth Falling sa for siden:
Jeg ser at mange snakker om lavkarbo-pølser osv, men vi bruker vanlige Gilde kjøttpølser og wienerpølser - det er ikke mer enn 6 g karbohydrater i 100 g pølse - en kjøttpølse (middagspølse) veier 150 g. Dersom du har oversikt over karbohydratregnskapet gjennom dagen, kan du godt bruke slike pølser.
Serenio sa for siden:
Jeg tenkte også at dette var dyrt, men sammenlignet med å kjøpe en pølse på 7-eleven så er det ikke så gærnt. :)
Carisma sa for siden:
Jeg er helt uenig, rett og slett fordi de karbohydratene kun er stivelse fra potetmel og maizenna, altså absolutt værste sort. For meg er det like viktig hvor karbohydratene kommer fra som mengden...
gryhelen sa for siden:
De er kjempegode.. fikk sjokk i butikken da jeg leste varedeklarasjonen... Kult med 0 karber særlig for meg som eeeelsker pølser. chorizoen var best da.. men ikke til alt :)
bringebærsnipp sa for siden:
NAM NAM NAM
De var kjempe gode!! Og ikke stappa fulle av alaskens tilsetningsstoffer du ikke klarer å tyde hva egentlig er! RENE GODE PØLSER!!! :p:p:p
rasmusine sa for siden:
Hørtes kjempedigg ut! Men her i Tromsø finnes ikke denne kjeden (Meny). Noen som vet andre butikker som selger dem? :sikle:
Fast-i-fisken sa for siden:
Så de hadde dem på Meny i Tønsberg også på Farmandstredet.
De hadde til og med Ketolysepølser i 3 varinater. Og de var vel til ca halve prisen av Jacobs pølsene.
Kjøpte en pakke med hver så har mor litt når ungene gomler pølse.
Får bare droppe lompa :o
jvb sa for siden:
Bratwursten til Jacobs var min favoritt.
Oopsie-rolls funker som pølse- og hamburgerbrød også :) Iallefall mine, de ble kanskje 3-4 mm tykke :P
Edit; mer som lompe enn brød egentlig
Lisbeth Falling sa for siden:
Jeg ser det poenget - så jeg får vel sjekke ut om jeg finner en Meny-butikk... Særlig gubben som elsker pølser her i huset.
Titt1Tei sa for siden:
Pølsene er kjempegode :p Anbefales også som topping på pizza, spesielt chorisso-pølsene! Nam nam :D
Dexter sa for siden:
Hmm Jacobs på Meny . . . og jeg som tenkte å få dem til å bestille ketolysepølser i store kvanta.
Skal sjekke om de har her i Hedmark enda, hvis ikke skal det hintes svært kraftig.
Vi spiser de med tre til fire norwegiaskiver som lompe med litt sukkerfri ketchup og sennep, men blomkålmos skal prøves uten tvil :)
Yonah sa for siden:
Vet ikke hvor du bor, men vi var i elverum her om dagen, og de hadde pølsene fra jacobs på meny. Så det er vel slik at de fleste menybutikker har disse pølsene.
Bixen sa for siden:
Kan skrive under på at disse pølsene er helt fantastiske! Nam nam!
Har spist pølse med blomkålmos to dager på rad nå, og er fortsatt ikke lei. :D
Toneg sa for siden:
kan man bestille ketolysepølser på nett?
Supera sa for siden:
Tror ikke det, men det kan være at en slakter i nærheten av deg kan lage for deg? Spør om de kan lage uten stivelse og heller erstatte med soyamel.
Fancy sa for siden:
Disse var kjempegode med hjemmelaget berné og salat :D Nydelig grillmat hadde vi i dag :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.