< Tilbake til oversikten

Kommunikasjon og deling av informasjon

fenrees sa for siden:

Lurer på hvilken kilde som er best for å fortelle/dele sine erfaringer her. Ser det er en egen tråd for "journaler" men også mulighet for å opprette sin egen blogg? Hva brukes med egentlig, og hvilken er best til å dele sin historie å få eventuell "feedback" på?

Kitt sa for siden:

Hei og velkommen!:)

Presenter deg i Introduksjonstråden, lag deg en journal og link til den i profilen din, bland deg inn i eksisterede tråder og start egne!
Og vips, så har du en masse mennesker som gjerne vil lese, lære og kommentere!:D

Kan være vanskelig å komme med gode råd når du ikke følger en bestemt kostholdsfilosofi, men det kommer kanskje etter hvert?;)

:heia:

trillian78 sa for siden:

Blogg vs journal er smak og behag. Noen foretrekker journal, noen foretrekker blogg og noen har begge deler. Journalen blir jo en lang tråd, mens bloggen blir mange enkeltinnlegg. Bloggen kan du eventuelt stenge hvis du føler for det, sånn at bare de du har på vennelista di kan se den.

fenrees sa for siden:

Skal hive meg rundt og finne på noe smart:)

Yonah sa for siden:

Jeg har bare journal, jeg har ikke starta blog enda..Vet ikke om jeg gjør heller. Det jeg skriver i journalen blir jo som en blog, bare i en lang tråd over mange sider.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.