< Tilbake til oversikten

Hva gjør dere på vedlikehold?

marithja sa for siden:

Nå må jeg begynne å tenke ut hva jeg skal gjøre for å holde vekta etter at jeg har nådd siste målet, ellers vet jeg av erfaring at vekta mi vil fyke oppover igjen.....MEN har da tenkt å fortsette å leve lavkarbo, det er jo god mat:D men ikke så ekstremt som nå tenkte jeg....Hvis jeg fortsetter som nå kommer jeg bare til å fortsette å gå ned og gå ned da eller vil det stoppe seg selv etterhvert?? (går ned 0,5-1 kg i uka nå) Og hvor mye vanlig mat kan jeg evt skeie ut med?Trener hardt 2-4 ganer i uka i snitt i tillegg.... Har spurt en gang før, men fikk ikke så mange svar :p hva gjør dere andre for å vedlikeholde? Liker litt den ideen om å leve lavkarbo 6 dager og karbo en dag- for da får jeg i alle fall stilt de lystene jeg evt. måtte ha på div fronter i karboveien....Men er det noen som kjører den?Ikke så vanskelig å gå ned i vekt- men GRUER meg for når jeg skal begynne på vedlikehold.....Takker og bukker til alle som kan hjelpe!:)

Rin sa for siden:

Jeg ville tatt en kikk på Fedon-kost, for eksempel - ingen karbohydrat-telling i og med at man ikke har en ketosetilstand å verne om, bare litt bevissthet i forhold til blodsukker / glykemisk belastning og sunt fett. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.