Kates sa for siden:
Jeg startet på Lindbergs i begynnelsen av januar og klarte å bli kvitt en del frem til april. Gikk ned 9 kg den første tiden der.
Så skjedde det myyyye på hjemmefronten og det var vanskelig å være 100% fokusert. Det løsnet litt i sommer og jeg gikk ned 2 kg til.
Men nå har det stoppet helt her. Uansett hvor flink jeg er med maten og hvor mye jeg trenger så står vekten helt stille!!!! :(
Hva gjør jeg galt??
Jeg spiser veldig variert og riktig føler jeg selv. En typisk dag for meg matmessig er:
Frokost: Youplai dobbel 0% eller 0.1 % med mye soyaflak eller 2 store egg med agurk, tomat og paprika til. (Jeg står opp mellom 4 og 5 hver dag så det er alt jeg klarer på den tiden.
Mellommåltid 1 (når jeg kommer på jobb): Youplai youghurt eller Fedonbar. En liten neve mandler.
Lunch: Omelett, gryterett rester eller salat med kylling/tunfisk/skinke. En skjelden gang i bland 2 skiver rugbrød (dansk type) med egg, skinke eller karbonade.
Mellommåltid 2: Gulrøtter, Fedonbar, yoghurt eller cottagecheece med blåbær til.
Middag: Fisk, kylling eller svinekjøtt med grønnsaker, gryteretter med karbonadedeig, bønner og grønnsaker.
Kvelds: Youplait dobbel 0% eller 0.1% med soyaflak, en frukt o.l.
I helgene blir det ting som egg og bacon til frokost på søndager osv.
Kaffe er max 1 kopp om dagen, brus kun 1-2 glass i helgene (da pepsi max eller andre light brus) og jeg drikker 2-3 liter vann daglig.
Jeg trener jevnlig 5-6 dager i uken. Intervall trening, går turer, sykler, styrke osv.
Hva gjør jeg galt????
Tips og råd tas i mot med STOOOOOR takknemlighet!!!!