Er det bare meg som opplever dette?
Det skjer hver gang jeg spiser høykarbo, og det er verst dagen etter :confused: Jeg må ha hvilepause i trappa jeg vanligvis løper opp, og jeg blir andpusten av å knyte sko! :eek: Kan bli andpusten midt i en samtale også, utrolig flaut egentlig. Og det skjer ikke på lavkarbo, aldri aldri aldri.
Jeg opplever mye høyere puls da jeg har spist høykarbo.
Hjertet slår fortere og jeg opplever kroppen som stresset.
Dette kjenner jeg i større/mindre grad avhengig av hvilken type høykarbo jeg har spist, og i hvor store mengder (sukker er verst).
Problemet oppstår ikke hvis jeg er MYE i aktivitet mens jeg spiser feil; da jeg vandret rundt i Stockholm en hel da og spiste litt her og der av forbudte ting føltes alt helt normalt.
Jeg blir ikke andpusten når jeg er i ketose. Det kannesten være litt skummelt innimellom, for jeg er ikke god til å kjenner når jeg har tatt i nok.. :rolleyes:
Hm, kan faktisk ikke huske at jeg har vært spesielt andpusten i ketose jeg heller. Har ikke tenkt over det før nå :cool:
Jeg som har vært så misunnelig på mennesker som kan løpe etter bussen uten å pese i 20 minutter etterpå, plutselig er jeg et sånt menneske :eek: :heia:
Snodige greier.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.