jeg har lest den en gang før.. men ikke tenkt så mye over den før nå.
mener hun mindre muskler? mere futt i det små, på en måte? :lol:
hm. mindre, men samtidig "store"? takker så inderlig for svar. det bare hoper seg opp i ape hodet mitt. :lol:
Hun har smidige, avslappede muskler.. Smidige muskler, slike man skal ha ;) Sier ingen ting om størrelsen, bare at de er slik de skal være, når kroppen fungerer.
Det er vel litt sannhet i det der. Kanskje. Jeg har hatt en ganglion på håndleddet mitt i flere år, stor som ett ondt år. Den ble plutselig bort her en dag for noen måneder siden og har ikke kommet tilbake. Jeg er heller ikke plaget med tilbakevendende senebetennelse i hånda lengre.
Men, jeg har en djevelsk akillesbetennelse. Så helt fri for muskel og leddplager har jeg jo ikke blitt... Men det sto også i kommentarfeltet at for MYE protein kan føre til muskelplager og betennelser og at intoleranse for f.eks en matvare kan være årsaken til at man på LCHF ikke opplever at muskel og leddplager avtar.
For tre måneder siden måtte jeg bruke opp til en time for å komme igang, hadde stive, verkende ledd og muskler, spesielt om morgenen. Nå kjenner jeg nesten ingen ting, annet enn når jeg har trent på noe nytt dagen før.. :) For meg er dette nesten som ett nytt liv :D Har nok noe med en bedre balanse på fettsyrene, tenker jeg. Trur eg.
Jeg er helt kvitt min kroniske senebetennelse i nakkerskuldre, som burde vært illsint på denne tida, etter omlegging til lavkarbo. :ja:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.