< Tilbake til oversikten

Mangel på vitaminer

troya sa for siden:

Jeg går på Atkins dietten og der skal man spise veldi mye vitaminer. Men det viser seg at jeg reagee veldi dårligt på vitaminer. Blir kvalmen så bare det. Noen som har noen gode råd eller en god forklaring på hvorfor jeg blir så kvalmen av multivvitaminer, Q10 og mega3

Areola sa for siden:

Tar du de på tom mage?

Carisma sa for siden:

Det er viktig å spise ja! :ja:
Q10 og gerimax kan ikke jeg ta, reagerer på et eller annet virkestoff. Mens andre ultivitaminer går helt fint. Ketolysevitaminene tåler jeg heller ikke.
Prøv deg fram om det er noen andre som er bedre for deg.

troya sa for siden:

Har kun tatt dem med mat. Får prøve meg litt frem. Merker at søtsuget blir verre og verre uten:mad:

streber sa for siden:

Carisma, hvordan merket du at du ikke tålte ketolysevitaminene:confused:? Lurer også på om dette er et sted der man skal selge ting?????:confused: Sikter til Herbalife, trodde det var fritt for slikt på et diskusjonsforum på lavkarbo.no. Hilsen en som er ny her- og lei av selgere av multilevelmarketing......Ikke ta det personlig, er bare lei av å bli utsatt for dette hvor enn jeg er.

Kitt sa for siden:

Spammere blir fort utestengt herifra, men det er lørdagskveld/natt og mod er nok ikke alltid tilstede!;)

frifuggel sa for siden:

Akkurat dette (nye) medlemmet er nok et forumtroll, de dukker opp innimellom, antar at disse innleggene vil bli borte rimelig raskt..

streber sa for siden:

takk og pris, takk Kitt:) Eksen min tok tilogmed opp lån bak ryggen min fordi han ble så gira på slikt- de lånene er det jeg som sitter med i dag- lang historie...... Så vil helst ikke høre om disse multilevelmarketing gjengene en gang- SPESIELT ikke om herbalife!!!! Nei senga nå, opp 05.30- tidligvakt. B menneske :o, heeelt håpløs he he:)

Photobscura sa for siden:

Vedkommende er troll ja, og har lagt ut dette innlegget sikkert ti steder, alt skal være slettet nå!

Kitt sa for siden:

Tusen takk!:klem:
Sånne troll vil vi ikke ha her, nei!:nei:

Photobscura sa for siden:

Det er ikke jeg som har vært flink, og slettet, men jeg tar gjerne mot en klem likevel :D
:klem:

Kitt sa for siden:

Kan få enda en, du!:klem:

Carisma sa for siden:

Jeg fikk intense smerter i mellomgulvet, ble veldig kvalm og kaldsvettet.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.