< Tilbake til oversikten

Birkebeinerrennet 20. mars

gunlan sa for siden:

Nå har jeg meldt meg på Birkebeinerrennet 20. mars :D

Sier heia til meg selv :heia:og håper jeg kommer meg igjennom 54 km på ski i forholdsvis god stil - og håper på en snørik Oslo-vinter slik at jeg får gått mye på ski i forkant.

Akkurat nå sitter jeg og gleder meg :D
Går nok over i nerver når det nærmer seg ;)

Noen flere som har meldt seg på? Eller er det flere som tar utfordringen og blir med?

Viclin sa for siden:

Så bra! Jeg skal melde meg på Inga-låmi tror jeg. Har gått lite langrenn de siste årene, så må starte enkelt.

gunlan sa for siden:

Så bra - jeg heier på deg også Viclin :heia:

De siste årene har det blitt lite ski på meg også - rolige påsketurer med familien. Men i 2009 har jeg trent veldig mye, og er i bedre form enn på lenge (samt 15 kg lettere enn i fjor på dette tidspunkt:)), og tenkte at det hadde vært gøy å mestre noe - og hvorfor ikke sette lista litt høyt!?!

Gikk veldig mye på ski når jeg var yngre og konkurrerte til jeg kom i 15-års alderen...men, det er lenge, lenge, lenge siden det :)

Vi får krysse fingrene for en snørik vinter - her må det skitrening til!

Viclin sa for siden:

Takk! Det spørs om det blir da. Jeg må få med meg noen, har ikke så lyst til å gå alene.

Det går nok fint med deg, vil jeg tro. Du har jo grunnlaget og sikkert masse teknikker inne, og da er det jo "bare" å få inn noen mil før du skal gå. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.