Jeg hadde et merkelig mareritt natt til i dag...drømte at jeg bare MÅTTE ha sjokolade! Gikk så langt at jeg til og med gikk inn i en kiosk lignende bygning og plukket masse sjokolade i en pose aka stjal den for jeg passet på at ingen så meg. Følte meg elendig og det var akkurat som jeg måtte spise det, våknet opp av at jeg var nesten på gråten. Var kjempeletta at det bare var en drøm.
Det som er rart er at jeg ikke har lyst på eller savner sjokolade. Har aldri sprukket på lavkarbo. Så merkelig hele greia
Tenkte faktisk det samme som Photobscura, drømmer har jo gjerne en mening.
He he drømmer mye rart jeg og, men jeg drømmer mest om lavkarbomat, ikke sprekker...
I natt drømte jeg om smulteringer som var lagd men en ukjent type melerstatning, altsa IKKE den ekle (syns jeg) bakemixen til Atkins.. He he merkelig det der :)
Hehe. Jeg har hatt veldig intense marerittaktige drømmer om både Ben&Jerrys-sjokoladeiskrem (phish food...) og drikkekakao siden jeg gikk i ketose - drikkekakao har jeg aldri likt, B&J's er jeg altfor glad i, men i begge tilfeller våkna jeg uhyre lettet over at det faktisk bare var en drøm og jeg kunne slutte å drømme masse skyldfølelse og anger over å ha satt til livs disse tingene også...
Men min teori er at drømmer stort sett bare er oppkok av ting man har tenkt på / vært oppmerksom på nylig, bevisst eller ubevisst - så for meg handler nok de drømmene mest om det "tomrommet" som nå har oppstått der jeg før ville både trøste- og kjede-spist iskrem og annet guff. :cool:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.