< Tilbake til oversikten

Alkohol - hva en kveld på byen kan gjøre

marithja sa for siden:

Var ute på lørdag med en gjeng venninner,drakk en flaske mojito kjøpt på polet 70 cl med uantemengder karber i, og 1 strawberry daiquiri og 2 mojito + en drink til som jeg ikke vet hva heter.Spist på lørdag:1 brødskive (lavkarbo), 2 grove rundtsykker med ost og skinke, saltstenger og en halv kebab - resultatet etter alt dette: +1,4 kilo!!! :(:( Gjett om det blir LENGE til neste gang.....Og nå som jeg var såååå nærme å se 70 tallet.... Så slik kan det gå folkens :p

Furine sa for siden:

Mojito er vel det verste ein kan ha i seg, sukkermessig! Det er rett og slett dødelig godt! ;-)

frøken sa for siden:

prøv lavkarborusbrus neste gang. Og nannas opsie pizzasnurrer:)

marithja sa for siden:

skulle egentlig stå:".. en flaske COSMOPOLITAN..." men det er vel ikke så mye bedre det- heller værre..... ;-D Og ja jeg skulle ha drukket fanta zero eple/pære med vodka i stedet.....Hadde det også- men ....

Fast-i-fisken sa for siden:

Takk for litt motivasjon ;)
Er så i tvil om hva jeg skal gjøre på jentetreff i helgen.
Ta med meg "matpakke" og drikke litt tørr hvitvin.
Drikker jeg mer enn en halv flaske blir jeg vel dårlig :eek: Tåler ikke mye alkohol når jeg er i ketose.
Har lyst til å skeie ut litt i helgen, men lurer på om jeg skal holde meg i skinnet i noen uker til så kanskje jeg når målet på 70 kg.
Ikke godt å vite hva en sprekk medfører. Kommer motivasjoenen igjen?
Hvor mye opp og hvor lang tid før det går av. Virker fettforbrenningen like bra etterpå. Har ligger på 0,5 til 1 kg pr uke, og har gjennomført nesten uten utskeielser. Med en gang jeg unner meg noe med søtstoff stopper det noen dager...
Men nå leste jeg ditt innlegg og kanskje motivasjonen ble stor nok til at jeg tar med "matpakke" og kjører litt kjiip stil i helgen :o
Spennende å høre hvordan vekten din er om et par dager hvis mulig.

Photobscura sa for siden:

Og derfor holder jeg meg til rødvin og whisky :D (Ikke blir jeg like fyllesyk som før heller).

scartz sa for siden:

åh hallo, nå føler jeg meg utdatert.
Selger de ferdigblandete drinkflasker på polet? :eek:

Huff ja, alkohol-kilo er plagsomme :p

Kanutten sa for siden:

:eek: Ikke sammenmixa håper jeg! :p

Photobscura sa for siden:

Haha ... Nei nei. Hver for seg ;)

marithja sa for siden:

Hei!
Vil ALDRI gjøre dette igjen sjøl i alle fall, var i en skikkelig god nedgangskurve, og nå etter snart en uke er vekta fremdeles 1 kg mer enn den var før lørdagskvelden- dvs for min del at jeg kommer til å bruke enda en uke eller mer på å komme ned til samme vekt, og gøy som det var så er det egentlig ikke verdt det- føler jeg har kasta bort så mange uker.....Kunne faktisk ha vært på 69 nå i stedet....:cool::cool: Men klarte gudskjelov å holde på motivasjonen for det....Så jeg skal komme dit- det tar bare MYE lenger tid når man ødelegger slik for seg selv:o

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.