< Tilbake til oversikten

Hva feirer vi egentlig?

Summer sa for siden:

Bare et lite spørsmål sånn på tampen...

Hva feirer vi egentlig? At et nytt år starter, med blanke ark og nye muligheter?
Eller at vi overlevde nok et år? :p

Bare lurer ... :snill:

mofe sa for siden:

At et nytt år starter.. :)

GODT NYTTÅR!!

Summer sa for siden:

Oki. :)

Godt nyttår til deg også! :klem:

mofe sa for siden:

Hihi :)

Altså, det er det for meg da, det kan jo hende (!) at andre har andre grunner ;) :)

magdalena sa for siden:

Jeg feirer egentlig ikke noe nyttår.Synes ikke det er noe spesielt ved det,er oftest alene da,og synes det er helt greit siden jeg er en festbrems denne dagen.Årets feiring ser jeg egentlig på med forakt med tanken på det som har skjedd i romjulen.Mens andre fyrte av raketter satt jeg hjemme og farget håret mitt,stelte bena mine og så på Robbie konserten:rolleyes: :p Hvorfor man feirer?Kanskje fordi et nytt år er begynt og det gir liksom alle nye sjanser og muligheter?Nei,sannelig så vet jeg ikke...

aveline sa for siden:

Jeg har jobbet omtrent hvert nyttår - i mange år
.Før det gikk jeg kirken på nyttårs-aften.

Om jeg jeg er et prektig menneske? Å, nei du!!

Jeg var vel det menneske som kunne feste hver dag, om mulig - bortsett fra på nyttårsaften, som er dagen for ettertanker - for meg*

Det har vært mye tårer i går og i dag.
Det hjelper å "prate" her inne*

Zoë sa for siden:

Denne romjulen har jeg grått mye, og nyttårsaften artet seg på en helt annen måte enn ellers på grunn av flomkatastrofen.

Men sånn rent generelt synes jeg at nyttårsaften er en festdag. Vi feirer sammen med venner, og å stå foran et nytt år med nye muligheter er en sitrende, god følelse.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.