< Tilbake til oversikten

Vurderer gå over på lavkarbo..

*lily* sa for siden:

Nå er jeg så lei....synes plutselig kuren er blitt så tung...har dårlig marlyst,sliter med å få nok vann i meg(som aldri har vært ett problem),har greid gått ned 10 kilo og det er deilig,og hadde tenkt holde ut til slutten av november,men nå er det tungt gitt...vurderer gå over til lavkarbo genrelt...men hadde jo håpet på å bli kvitt 5 kilo til....om jeg går over på lavkarbo,er det ting jeg bør være obs på?ska jeg da slutte med ketolyse tablettene?meeeen,det hadde jo vært fantastisk å greid fortsette,,,håper veiinga i morgen gir resultater som gir litt motivasjon,vekten har stått litt stille i det siste,er nok pga av to sprekker jeg har hatt....var bare et lite hjertesukk dette;)

SunnhetMedSirrup sa for siden:

du skal over TIL ketolyse kuren, eller vekk fra den? :)
overskriften og inlegget strider liksom litt med hverandre ;):o

men gud, ikke gi opp! skaldemann drikker kunn når han er tørst! vi spiser jo bare når vi er sultene, ikkesant? :):)

selv drikker jeg mye brus:flau:

Torkil sa for siden:

Hei
Jeg oppfatter det slik at du er på ketolysekuren og litt lei? Har hatt ett par sprekker og det går litt seint? Og kun har 5 kg igjenn å bli kvitt.
Da ser jeg to muligheter. Skjerpings på ketolysekuren med regelmessig mosjon, vann ogh kanskje prøve litt variasjon i valg av mat - masse oppskrifter her.
Alternativ å gå over på "generell lavkarbo" Etter Slankekuren eller fedon, kost i balanse. m.fl. Det er jo uansett det kostholdet du skal leve med fremover etter din slankekur.

Lykke til

Torkil :)

*lily* sa for siden:

ja det er disse to "alternativene" jeg også tenker at jeg har,genrell lavkarbo kjørte jeg en periode før jeg begynte på ketolyse,har gått på ketolyse siden 31august og hadde tenkt å holde på med det frem til ca23november,da har det gått 12uker,men nå var det hardt ja...men tenker at det ville gjøre godt for mestringfølelsen eller hva jeg skal kalle det å faktisk holde det målet jeg har satt meg....ska jo veie meg i morgen og håper på litt vekt nedgang som skal motivere litt,helgene er ofte det verste:-(så nei satser på fortsatt ketolyse en periode til og får i stede leite etter noen nye oppskrifter,er matlei....:-)men takk for svar!(må bare legge til at jeg føler meg fantastisk med mine minus 10 kilo,shopping hjelper faktisk effektivt på matsug så får ta meg en handlerunde i stede,hehe...)
og ang vann...det er superviktig for meg,også utenom ketolysekuren,for ellers hovner alt opp,spesielt hender og føtter..så nei NÅ er det skjerpings....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.