< Tilbake til oversikten

Når begynner dere å merke på klær og form?

tinus76 sa for siden:

Skjønner jo at kroppen er i en stor endringsfase nå og jeg merker nok ikke så mye med det aller første.

Men hvor mye hadde dere gått ned og hvilken fase var dere i når dere merket at dere kunne kjøpe klær i nye str?

Jeg bare gleder meg til jeg kan finne frem klærne i et skap i kjelleren som venter på meg - de jeg hadde før jeg ble gravid for 6 år siden!! Når jeg målet mitt skal nok hele garderoben byttes ut, men skal bli herligt for selvfølelsen å komme inn i disse :D

arkine sa for siden:

jeg kjøpe et parr topper i sommer , alt for trange ,,nå etter tre uker ned ca 4 kilo , satt de som et skudd

Lotta67 sa for siden:

Jeg er litt rar sånn. Har haugevis med klær jeg vil komme inn i. Men skal vedde på jeg ikke vil bruke dem når jeg endelig kommer inn i dem... Da vil jeg heller kjøpe nye!

Jeg vil kaste klær når jeg ikke liker dem lenger, ikke fordi jeg er for feit til å bruke dem... så poenget er først: Komme oppi klærne, SÅ kaste! Hehe.

Men det var visst ikke svar på spørsmålet... Jeg merket det vel etter 3-4 uker. Nå har det gått snart 6. Har begynt å komme oppi en del bukser nå, men det er jo gamle, slitte ting, så jeg må nok handle litt snart. Men venter minst én størrelse til før jeg kjøper noe.

tinus76 sa for siden:

Lotta - jeg tenker helt likt, skal bare oppi og så kaste.

Det blir nok en sann shopping fest hvis jeg klarer målet ja!! Det har mannen lovet :) Ikke det at jeg ikke tjener mine egne penger alltså :p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.