mor til to tette sa
for 15år siden:
Stekte to pk med kjøttdeigi med krydder etter ønske (salt, peper, pesto...) samt en boks med hakkede tomater 3 gr. karb.
Vasket rød paprika og delte i 1/2 og fylte hver halv del med kjøtt fyll. Det ble ganske mange paprika.
Før jeg la det til steking hellet jeg fløte inn i hver paprika over kjøttfyllet samt litt rundt. Stekte ca 45 min.
Dette er vel lovlig med atkins??? Det ble så mange paprika så jeg har middg for flere dager
SunnhetMedSirrup sa
for 15år siden:
mor til to tette sa:
Stekte to pk med kjøttdeigi med krydder etter ønske (salt, peper, pesto...) samt en boks med hakkede tomater 3 gr. karb.
Vasket rød paprika og delte i 1/2 og fylte hver halv del med kjøtt fyll. Det ble ganske mange paprika.
Før jeg la det til steking hellet jeg fløte inn i hver paprika over kjøttfyllet samt litt rundt. Stekte ca 45 min.
Dette er vel lovlig med atkins??? Det ble så mange paprika så jeg har middg for flere dager
paprika er vel rundt 5,6 pr 100g.
en paprika er vel kansje 100-200g? jeg husker ikke.
Carisma sa
for 15år siden:
Det kommer an på vekta på paprikaen vil jeg tro, og hvor langt på Atkins-stigen du har kommet.
Grønn paprika har orøvrig mindre karbo enn rød.
mor til to tette sa
for 15år siden:
Når det gjelder karb så tror jeg ikke jeg går over 18-20 per dag. Det blir 1 1/2 paprika om dagen (middag + kvelds) og en paprika veide 85 gr. Gjordt er gjordt spist er spist :)