< Tilbake til oversikten

Utskeielse ...

Nuppe sa for siden:

I dag ble eldstemann 15 år, og i den anledning har jeg spist pløse og potetstappe, sjokoladefondant, gele og vaniljesaus og det var FORTREFFELIG, mest fordi jeg ikke har et snev av dårlig samvittighet!
Dette var min første og sisste planlagte utskeielse, men jeg tror jeg hadde godt av det!!!

Lillebille sa for siden:

Det tror jeg også. En kan ikke bli helt fanatisk, og jeg er sikker på at du tar deg fort inn igjen!:)

Tutte sa for siden:

Så lenge en klarer å hente seg inn igjen, så er det helt greit med en utskeielse en sjelden gang :)

SunnhetMedSirrup sa for siden:

jeg syntes det var snilt av deg:)

en gutt på 15 skjønner nok en del, og blir nok kjempeglad hvis du dropper noe som betyr mye for deg, for han. :)

Nuppe sa for siden:

Det var akurat det han sa, han vet at jeg aldri spiser kaker og karber uansett, man jeg sa i går at det er jo en sååå spesiell dag i dag at jeg bare skal kose meg. Han ble skikkelig glad han, hehe

Blir ikke noe problem å ta seg inn, føler vannsamlingene i hendene og føttene, og jeg er oppblåst i magen, karber sucks spør du meg ;)

Lillebille sa for siden:

Da slo du jo to fluer i én smekk: Du gledet sønnen din OG fikk en påminnelse om hvor bra det kostholdet du vanligvis har er..;)

dinapo sa for siden:

Mhm, kos deg du, mange som ikke tåler det noe særlig, men på meg som nå har hatt to helger på rad med utskeielser, så tar det ca. en uke før jeg er tilbake på track'et igjen....tar selvfølgelig lengre tid på denne måten, men for meg i hvertfall, så er det ikke noen stor skandale:-)

Sulphur sa for siden:

Flinka mi, Nuppelupp. Nå skal jeg snart bli flink igjen også. Jeg er ansatt som lavkarbo coach for broren min, så da må jeg nesten strame inn litt ekstra.

Nuppe sa for siden:

You go girl!!! :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.