< Tilbake til oversikten

Menssmerter!

sara sa for siden:

Jeg har etter at jeg begynte på lavkarbo fått tilbake menssmertene mine! Argh. Det er foreløpig det eneste negativet jeg har oppdaget med lavkarboen, hehe. Ikke sikkert det er lavkarboen sin skyld heller da, men innbiller meg en sammenheng her.. noen andre med lignende erfaringer?

Og hva gjør dere med smertene? Jeg har vondt de første par dagene, blir ikke sulten eller noe, bare veldig vonde kramper på tross av at jeg tar Ibux. I dag har jeg tatt Ibux 400mg x2 om morgenen, og 1 stk til for noen timer siden, men det har ikke hjulpet... Er naproxen bedre?

:(

Tusta85 sa for siden:

Ja, naproxen er bedre. Det er jo mer rettet MOT menssmerter.

trillian78 sa for siden:

Jeg opplever igrunn at menssmertene er blitt redusert etter lavkarbo. Og det er da enda godt med tanke på at mensen kommer mye oftere nå enn før.

Når det gjelder smertestillende: Prøv å kombinere naproxen og paracet. Komboen gir en slags ekstra effekt. Verken naproxen eller paracet funker alene på meg :nei:

sara sa for siden:

Jeg kjøpte Naproxen, og det hjalp! Puh:o
Jeg har aldri vært spesielt plaget av menssmerter, så rart å plutselig få det nå. Jaja, så lenge jeg har tabletter som hjelper, gjør det jo ikke så mye! Takk!;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.