< Tilbake til oversikten

Mål til jul ...

Rin sa for siden:

Det er (dessverre) individuelt i hvilket tempo man går ned - og det går som regel saktere jo nærmere normalvekt man er. Dermed blir det veldig vanskelig å spekulere i hvilket vekttap akkurat du kan forvente! For min kropp er det helt urealistisk å håpe på et kilos vekttap i uken. :cool:

lifejack sa for siden:

Det er jo helt individuelt, ja, men 1kg i uken over lengre tid hørtes mye ut! Tror man skal være veldig godt fornøyd med et gjennomsnitt på 1/2kg:)
Det er ikke spesielt "sunt" å gå for fort ned i vekt heller. Greit å gi huden en sjanse til å følge etter, og ikke minst hodet:p

MarensLille... sa for siden:

Jeg synes 1/2 kilo høres mere realistisk ut. Det er mitt mål hvertfall ;) Så kan jeg heller glede meg over de ukene jeg faktisk går ned mer! :D

nellie sa for siden:

Du kan sette deg hvilket mål du vil, men kroppen gjør som kroppen vil.

Ferskenbeinet sa for siden:

Det kommer jo veldig an på hvor tung en er i utgangspunktet også, om en er liten og 110kg går det fortere ned en om en er lang og 70kg feks...

har holdt på i 8 mnd selv, og vekttapet er 11kg. MEN så er jeg bare 2 kg fra mitt absolutt nederste mål dermed går det seint!

nellie sa for siden:

men at man veier mye når man starter trenger IKKE bety at man raser ned heller, desverre:)

Lill-B sa for siden:

Jeg signerer denne jeg og er glad jeg ikke er så fokusert på veiing lenger.
Jeg har holdt på 5 månder og har mistet 7.7 kg. Delmål for jul for meg
må bli - 10kg. tilsammen. Jeg har god tid så lenge jeg ser resultater. :ja:

Snopsnoken sa for siden:

12/15 kilo til jul er nok et "i beste fall"-scenario. Noen går ned så mye, men de fleste av oss kan ikke forvente dette. Det er gjerne slik at den første uken medfører et ganske stort vekttap, mens det deretter er et langt lavere snitt i vekttap per uke. Jeg ville bli skuffet om jeg i snitt gikk ned mindre enn 0,5 kilo i uken fra uke 2, og alt over det er ren bonus - for min del altså. En del står stille i ange perioder, men å anta at du kan gå ned nærmere 10 kilo er ikke helt urimelig.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.