Dette vet jeg har vært diskutert før, men jeg finner ikke tråden, og uansetter det jo mange nye her, så det er kanskje fint med en oppdatering?
Jeg måler tre steder; ca en cm under navlen ( der jeg er tykkest), en cm over navlen og på det smaleste punktet, over hoftene. Vet egentlig ikke hvor man skal måle, for å finne midjemålet :rolleyes:
Kremt, ikke når man har eplefasong. Min midje er jo der inne et sted, og den eneste måten å finne den på, er å beregne meg fram... Hihi Måles der jeg er tykkest. Måler der selv, også. Så får midjen vise seg når den tør!
Jeg er veldig pære, men en cm over navlen og over hoftekammen blir mer eller mindre samme sted på meg, er der jeg er smalest. Over hoftene (type der rumpen går ut) er jeg jo en halvmeter bredere (eller 35 cm, er jo nesten :p).
Min personlige trener målte meg der jeg var smalest i midjen som midjemål. Riktignok ikke like stramt som meg, så da ble jeg to centimeter bredere enn jeg trodde jeg var.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.