Les ein del om partystopparar for tida, har søkt opp gamle trådar, og funne ut ein del om kva mat som kan ha stoppefunksjon (for nokon). Eigentleg er ikkje mitt mål å gå ned i vekt, men har ikkje lyst å gå opp heller...noko eg er redd eg gjer dersom eg fortsett å eta desse stopparane (innerst inne vil eg vel gå ned nokre kilo...:ja:).
Men det hadde vore enklare å kutte stopparar dersom eg visste kvifor dei fungerer som stopparar, det står det nemlig veldig lite info om i dei ulike trådane. Nøtter f.eks., som er anbefalt hjå Lindberg? Og meieriprodukter, kva er grunnen for at desse stoppar mange? Og ikkje minst tomater...Ein plass vart også Fiber Husk/Psyllium Husk nevnt - den går jo berre rett gjennom kroppen :confused:? Og Lavkarbobrød som kun inneheld frø, kli, egg og CC, korleis kan det stoppe?
Hadde det vore berre meieriprodukter som stoppa var det enklare å forstå, men når mat frå så mange ulike matvaregrupper (utan fellestrekk) kan stoppa, då skjønar eg lite...:(.
Nokon som kan forklara litt om kvifor ting vert partystopparar??
Du hadde nok fått Nobel- pris i lavkarbo om du fant svaret på spørsmålet ditt!:p;):D:lol:
Seriøst, jeg har aldri sett noen forklaring på hvorfor noe kan være partystopper for noen, men ikke for andre!
Kanskje handler det om intoleranse for noe, kanskje mengden av akkurat den type mat......:confused:
Vil du ha en tilnærmet vitenskapelig forklaring, må du nok sende en pm til Torkil, legen bak ketolysekuren! Han svarer så godt han kan når han har tid!:hearts:
(Gå på medlemslister, finn Torkil, send pm)
Chunky hadde en teori om at det var pga at mange av disse ga veldig mye kalorier, men jeg tror det kan ha like mye med å gjøre at endel av de drar opp proteininntaket veldig. Men det gjelder f.eks bare baconcrisp, nøtter og ost. Tomat faller utenfor, og fløte.... :(
He-he, ein nobelpris hadde vore kjekk å hatt på hylla, men det er ein lang veg å gå føler eg (eg er totalt forvirra blant alle teoriane her inne). Men takk for tips, kanskje eg spør Torkil, og isåfall skal eg dela svaret med dekan ;)!
Men hvis du ikke skal ned i vekt, så husk på at dette er STOPPERE, ikke nødvendigvis sånn at du går opp i vekt av dem. Vel kan et overdrevent proteininntak føre til at overskuddet blir omgjort til glukose, men det har også en del med aktivtetsnivået ditt å gjøre, og salte matvarer kan gjøre at du samler vann, men det er igjen ikke reell oppgang. Så jeg ser ikke helt hvorfor dette er noe du behøver å bekymre deg for, med mindre du skulle begynne å gå opp i vekt, altså.
Men, så klart, alt med måte. Når jeg oppnår idealvekten kommer jeg nok til å spise litt meieriprodukter igjen (ikke så mye dog, jeg tåler det ikke så veldig godt), og bake meg et og annet lavkabrobrød. Men ikke nå når jeg prøver å gå ned de siste kiloene :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.