< Tilbake til oversikten

Til de som starter sin prosess nå

Gopia79 sa for siden:

Kunne gjerne tenkt meg å følge noen som nylig har startet:) Jeg startet på mandag 08.02.09 og skal ned 18-20 kilo. Ville vært moro å hatt flere å følge for motivasjon, tips, inspirasjon, glede, oppmuntring etc:D

Er det flere nybegynnere her?:)

" Løser du noe feil, se ikke i kikkert, men i speil "- det starter med enn selv...

StegforSteg sa for siden:

Vi er vel flere "nybegynnere" her. Selv startet jeg 02 februar med dette kosholdet og trives kjempegodt :D

Et tips - bruk forumet aktivt. Det er veldig mange kloke mennesker her :)

Prikken sa for siden:

Hei :) jeg er ny her jeg å :) Å jeg begynte på ketolyse kuren på tirsdag :) Skal ned 15 kilo, men er å glad for 10 kilo. Så tror jeg første omgang skal fokusere på 10 kilo, å tar jeg de siste 5 etter det :)

Så hadde vært litt moro ja om vi er flere nybegynnere her :)

Namba sa for siden:

Jeg begynte også 08.02. Jeg er ikke sikker på hvor mange kilo jeg skal ned enda (for jeg har ikke vært slank siden jeg var 21 år, og det er snart ti år siden). Derfor vet jeg ikke hva som kler meg eller hva jeg vil trives med nå, men det blir minimum 16 kilo som skal vekk, kanskje 20 også. Vi får se.:)

Jeg er nybegynner på lkhf, så jeg har ikke anelse om hvor lang tid dette vil ta meg.

C-shine sa for siden:

Jeg er helt fersk! Begynte med "lavkarbo" 17.02 og har gått ned 0,7 kg:) Jeg vil gjerne ned 8-10 kg, men første delmål er 5 kg. Jeg er pr i dag 74,9 kg.
Jeg følger ikke en helt spesiell diett, men har kuttet ut det meste av sukker og raske karbohydrater og spiser mer fett enn før. Ser ut som det fungerer, og jeg er spent på fortsettelsen.
Lykke til alle sammen!:D

Ana sa for siden:

Jeg er også ny, fikk ketolyseboken i posten for en uke siden og har gått ned 2 kg og vært god og mett hele tiden. Jeg digger min nye livsstil og har ikke noen problemer med å se for meg å leve på lavkarbo :)

Lotta sa for siden:

Jeg starten i går, den 3 mars.
Blir spennende dette. Å få henge med andre i samme situasjon.

arnekrb sa for siden:

hei ,jeg har startet idag ,har lest endel på nettet og snakket med 2 personer som har gått på sånn diett .han ene gikk på spis deg slank diett .fra fosseid .og han andre går på noe alla ketolyse ..

har fått påvist diabetes 2 .så må gjøre noe drastisk .

har lagt et lavkarbobrød ,som jeg har spist til frokost og lunsj idag .

jeg er 36år mann er 193cm og veier 114kg .målet mitt er ca 90kg.

kunne trengt litt hjelp i starten

C-shine sa for siden:

Så, hvordan går det med alle sammen??
Jeg føler at jeg står bom fast:mad: Vekta står på 75,0 kg og har gjort det i snart 3 uker. Jeg FØLER at jeg har blitt slankere, men vekta nekter... Jeg følger jo ikke noen "bok", så jeg gjør sikkert mye feil. Har spist en del nøtteblanding - uten salt, men med tørket frukt og det er jo egentlig rent sukker. Dessuten er jeg dårlig til å spise store gode måltider som gjør meg mett. Middagene er det eneste jeg føler jeg får til 100%.
Skal sies at jeg trener da, så jeg håper jeg strammer opp den slappe kroppen min selv om vekta ikke går ned.

Hva gjør dere når dere havner på et platå???

StegforSteg sa for siden:

Et platå regnes ikke får man har stått helt stille på vekta i 4 uker (da hverken opp eller ned)

Det er kroppen selv som bestemmer "farten" på denne dietten - hold ut, så løsner det sikkert etter hvert.

(Var et klokt hode her inne som sa: Den største feilen nybegynnere gjør er for lite vann og for lite fett :D)

C-shine sa for siden:

Vann drikker jeg nok av tror jeg, men jeg mistenker at jeg "slurver" med fettinntaket... Skal holde ut! Jeg føler meg jo bedre enn på lenge, og huden min har aldri vært så fin som nå - så noe godt kommer ut av dette uansett:D

arnekrb sa for siden:

hvor mye fett og protein i gram ligger dere på pr dag .mistenker jeg spiser for lite .vet ikke .noen som har en pekepinn .leser ingen bok eller noe bare leser på nettet på div forum

pheona sa for siden:

*JEg startet 01.02. Så du kan godt flge med på meg også!

til c-shine: Jeg leser at du trener også, og du føler at du blir slankere... kanskje du tar av en del fett, men bygger muskler? Har du prøvd å ta en målebånd for å sjekke ? er mange som ikke går ned i vekt men går masse ned i cm. Muskler veier mer enn fett vet du ;)

C-shine sa for siden:

Jeg burde absolutt målt, men jeg er litt lat så jeg har ikke gjort det. Men i går tok jeg et bilde av meg selv og sammenlignet med "før"-bildet jeg har av meg selv fra i fjor sommer og jeg ser jo at det er STOR forskjell. Motiverende!!! Så kroppen strammes nok opp.

PS. Veide meg i dag og har gått ned 0,8 kg denne uken!:D Har da spist mer mat og trent som før. I love it!! Bare 4,3 kg fra delmålet mitt på 70 kg:)

JeanneJ sa for siden:

Jeg har og starta nylig -- 19 februar for å være nøyaktig.
_ 4 kg så langt.... Har planer om minst 25 kg...

Catwoman sa for siden:

Starta med Ketolysekuren 2 mars, og er kjempefornøyd!
-6,5 kg så langt:D Og føler meg utrolig bra, koser meg med god mat og har masse energi:heia:
Ønsker alle sammen fortsatt lykke til med sin nye livsstil!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.