< Tilbake til oversikten

Hjelp!!

Propellen74 sa for siden:

Jeg er nå inne i min andre uke på pulverkur (Easy Life)... Det har gått ganske så greit men begynner sårt å savne noe å tygge i, å ikke minst en annen smak.
Derfor lurer jeg på om det er dumt å skippe middags pulveret mitt å lage noe fra menyene som er lagt ut på her:confused:. Vil dette ødelegge ketosen. Det er ganske vanskelig å lage mat til barna mine uten å kunne spise selv.

Om dette vil ødelegge for meg så lar jeg være å spise. Jeg mener at hvis man spiser mat med lavt karbo innhold så vil vel ikke dette ta noen skade.(?)
Vil bli glad for svar :D

Alyssa sa for siden:

Du vil ikke gå ut av ketose ved å spise mat med lavt karboinnhold nei :) Bare å boltre seg i oppskriftene her inne :D

Propellen74 sa for siden:

takk for svar.. da skal jeg lage Himmelske lapper til meg å barna i dag :) blir reine julaften i munn dette :D

frifuggel sa for siden:

Du vil, høyst sannsynlig, gå NED i mengde karbohydrater, pulveret inneholder jo 50 gram pr.dag.. :) Kos deg, de er goooode.. ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.