< Tilbake til oversikten

Jeg nekter å gå inn på ICA!

Hillelille sa for siden:

Ikke så lenge de skal drive med dette tikroners-salget sitt og selge gullbrød for ti kroner stk. Jada, jeg vet at de koster 2-3 kroner mer til vanlig, men det er som å vifte med ett rødt flagg foran oksen!

"Kjøøøøp meg, kjøøøøp meg, saaaalg, saaaaaaaaaalg, kjøøøøp, du eeeeelsker meeeeeg":cool:

SunnhetMedSirrup sa for siden:

smart :)

Kitt sa for siden:

Jeg sliter bigtime med at de allerde har fått julemarsipan:love: i butikkene!:eek::eek::eek:
Burde ikke nærme meg en matbutikk før lillejuleaften, egentlig!:p

Carisma sa for siden:

Ting smaker sjelden så godt som man syns huske de gjorde. Og hvis det er et kjempeproblem, kjøp en av de minste marsipanpølsene og ta en av de. (Selv om jeg ikke kan skjønne at noen gidder fyse på noe så ekkelt... :D)

luringen sa for siden:

jaja...mulig ikke noen god trøst men av sjokolade med sukker er vel gullbrød med mørk sjokkis og mandler !"minst verst". Jeg spiser det av og til. Og M spiser jeg av og til.

Grovsnus sa for siden:

Eller- gå stolt forbi. Den tid er forbi da jeg lar meg friste. det er JEG som bestemmer.

Hva med alle de tørrlagte som må gå forbi kassevis med øl for handle seg mat. Der snakker vi viljestyrke.

Nei, ta tilbake kontrollen over livet ditt. la ikke en sjokolade ødelegge det.
Mvh Grovsnus
Søtt smaker uglegugg.

Nicpins sa for siden:

Enig med grovsnus - bestemmer sjøl :D

Men det som irriterer MEG med ICA er at de reklamerer med "sukkerfri" sone foran kassaapparatene, så der stabler de opp kassevis med TØRKET FRUKT i poser istedet. JAAA DAA!!! For det er IKKENO' sukker i tørket frukt... :cool:

Herreland.

Krizzi sa for siden:

Helt enig med deg, Grovsnus. Godt sagt!

Så har de også mye på 10 kroners markete som mange av oss trenger mye av
Brokkoli
Skinkeskalker
Egg
Oster
osv.
Jeg synes det er helt toppers at ICA også en del av ”våres ting” er på 10kr markete.

Photobscura sa for siden:

Sorry altså, men jeg har aldri helt skjønt staset med julemarsipan og julebrus. Samme hysteriet hvert år :p. Jeg drømte om peanøtter i natt, liksom :p

Rin sa for siden:

Amen. Ekle marsipanen. :cool:

SunnhetMedSirrup sa for siden:

Amen !:p

men det beste i hele værden må jo være hjemmelaget is.. mm.

med kakaopulver.. herregud, mm!

Nicpins sa for siden:

Åhåi! Sikling og matfantasier på kvelden her, Sirrup?!

Marsj ivei på kjøkkenet og steik deg en kotelett! Fluksens.

:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.