Bindy sa for siden:
Hvor får man kjøpt ketostix? Apoteket?
Bindy sa for siden:
Hvor får man kjøpt ketostix? Apoteket?
Margrethe sa for siden:
Ja. Spør etter dem dersom du ikke finner dem blant diabetesproduktene.
Kitt sa for siden:
På apoteket heter de Keto- diabur- test 5000!
Ellers så er det vel noen Meny- butikker som fører alle ketolyse- greiene!
Bindy sa for siden:
Tusen takk! :) Ha en super helg
Grovsnus sa for siden:
Det kan være litt foskjellig hva de heter på apotek, allt etter produsent. men bare si du skal ha stixs for å måle ketoer , så skjønner de hva du mener.
Eller du kan gå på www.ketolyse.no
Mvh Grovsnus
Happy skvett
Kitt sa for siden:
Jammen har du høye tanker om de som jobber på apoteket!:p;):rolleyes::D
Grovsnus sa for siden:
ja !! er de ikke fagfolk da??
mvh Grovsnus
Filakia sa for siden:
Jeg har kjøpt på apoteket som heter Ketostix, ganske enkelt (produsent Bayer). Det var sannsynligvis på et Apotek1 jeg kjøpte de (men kan ikke garantere det).
Rottis sa for siden:
Da jeg kjøpte mine spurte og grov hun på apoteket hva jeg skulle bruke de til. Jeg skjønner at de vil forsikre seg om at en skal bruke medikamenter på riktig måte, men hva jeg tisser på er vel samme for dama på apoteket..?
Kitt sa for siden:
Kanskje hun bare var en skap- lavkarber?:lol:
Kitt sa for siden:
Veeeeel, det er nok en sannhet med modifikasjoner!:rolleyes:
Har hatt mange interessante diskusjoner med såkalte fagfolk på apoteket, gitt!;)
Som sykepleier har jeg en annen tilnærming til medikamenter enn det de har, jeg ser faktisk effekten på pasientene, men det teller tydligvis ikke!:p
Rottis sa for siden:
Jeg tipper hun er en av disse som følger statens ernæringsråd slavisk, og prøvde egentlig å prate meg fra å kjøpe dem. "Bare jeg spør litt til vil hun bare gå...!"
Krizzi sa for siden:
Eller det kan være at hun ville forsikre seg om at du virkelig fikk det produktet du var ute etter;)
Carisma sa for siden:
Hehe, nei de er ikke så åpne for det.. Mora mi er allergisk mot et av virkestoffene i en av billig-tablett merkene, så hun må ha den dyrere varianten. Selv om legen skriver det på resepten bruker hun 10-15 min på å diskutere med de hver gang at hun ikke kan ta de billigere! Hun bruker samme apotek, og plassen er jo ikke så stor så de burde jo huske henne snart nå :rulleøyne
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.