< Tilbake til oversikten

Rema 1000's middag under hundrelappen

Carisma sa for siden:

Så reklame for det på tv nå, med svinefilet og grønnsaker. Det var jo faktisk lavkarbo! Svinefilet fylt med ost, og stekte grønnsaker (noen av grønnsakene var gulrot og sånt, men det byttes jo bare ut med lavkarbo-vennlige grønnsaker). Ikke noe Serveres med pasta/potet eller noenting. Ble veldig positivt overrasket :ja: Og rimelig er det jo også. Tror det er beregnet til en familie på fire.

www.rema.no/kampanje/under100/Erlings_oppskrifter/Kjott/article39847.ece

Fungirl sa for siden:

Men det skal sies at de bruker generelt mye poteter og ris i de andre oppskriftene sine. Har lest igjennom ett par ukesmenyer, men de positive er jo at vi kan kutte de grønnsakene vi vil og heller tilføre mer av de som allerede er der eller andre :)
Så at en tilsatt ved en fedonklinikk hadde kommentert menyene i en av nettavisene, ville kuttet potetene og heller tilsatt brun ris og mest mulig ferske grønnsaker, men hun virket alt i alt ganske så positiv til hele pakka :)

Carisma sa for siden:

Ja, jeg så etterpå at han skriver kutt potet i biter sammen med grønnsakene. Men som sagt er det enkelt å bytte ut med ting som smaker bedre :D Og for travle barnefamilier må jo de være veldig fine.

beths sa for siden:

Hmmm, rimelig er det jo ikke hvis du ser på kiloprisen på de produktene sammenlignet med de som ikke er porsjonert og satt under hundrelappen-tag på...

Carisma sa for siden:

Tja, jeg så 600g kyllingkjøttdeig til rundt 35kr på min lokale rema, syns det var ganske billig i forhold til 400g til rundt 50 lappen som prior-distributørene oppererer med :rolleyes:
Men man skal selvfølgelig ha tunga rett i munnen på sånne ting som alt annet :ja:

SunnhetMedSirrup sa for siden:

og det er jo en del næring* i 600g kjøttdeig..

kyllingkjøtt*

det er vel 20% poroteiner.

Nannah sa for siden:

Må være mat til 4 utrolig småspiste personer dette :eek:

Carisma sa for siden:

Famile med foreldre og barneskolebarn i reklamen.

Kitt sa for siden:

Vi er en familie på fire, og vi må nok nesten doble de oppskriftene!:eek:
Men vi er ikke helt målgruppen, da!
Min hardt- trenende og storetende 16- åring spiser nok for minst 2 småskoleunger!:p

ja, 150g kyllingkjøttdeig til hver? det blir vel ca 30g proteiner. hvis kjøttet er 20% proteiner.

er jo ok.. men jeg spiser lett 600g selv!:rolleyes::D:p

jvb sa for siden:

Dette må jo være perfekt for de som følger Grete Flode :)

:D
tror du virkelig de får spise SÅ mye på GR? :eek::p

Rottis sa for siden:

Det er perfekt iflg. GR! ;) 150 gram kjøtt og grønt, sukkeret sjekker du opp i tabellen.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.