< Tilbake til oversikten

Mitt første delmål

Elinengelen sa for siden:

Jeg har nådd mitt første delmål, 10 kilo. jubler litt for meg selv

Rin sa for siden:

Godt jobbet! Gratulerer! :D :D

Yonah sa for siden:

Gratulerer så mye:blomster: Du er kjempeflink! Står på videre!

Og jeg som har satt 30kg som første delmål... Snakk om å gape over mye... Men pyttsann, jeg er halvveis dit;)

Krøllerellerei sa for siden:

Fantastisk! Dette er jo kjempebra og du må jo virkelig føle deg motivert og optimistisk?

Er det sånn at de rundt deg ser det og kommenterer det?

Mannen klager at det blir nesten ingenting igjen av meg.....:D ungene ser ikke sånt.... og bikkjene og hønene gir en god dag i det.:D
Er ikke andre her vettu.....:D har egentlig ikke vært sosial på månedsvis jeg.....kun med hønene da.:eek::eek::eek:
men jeg er ikke så gæærn som frøkna mi. Hun sitter ute i hønsehuset og prater med hønene og synger for de.:D

Helt ærlig så føler jeg meg ikke motivert i det hele tatt og vurderer å drite i kuren en gang om dagen. Det er så mye kaos i livet akkurat nå, og jeg har ikke energi eller tid til å følge det og spiser rett. og jeg har mista matlysten helt, fordi jeg er så sliten. men... jeg prøver litt til, så får vi se.:o

malleleo sa for siden:

grattis:D:D

Krøllerellerei sa for siden:

Kuren gjør deg godt, gir deg overskudd til å klare en tøff hverdag! Stå på!! God klem, skjønner du har det tøft. Livet er en innviklet maskin gitt.

Du er nå verdens snilleste og søteste da.:klem:

Skal jeg klare dette må jeg ta bittesmå skritt.:p

Margrethe sa for siden:

Gratulerer Elin, bra jobbet!

jvb sa for siden:

Du har vært veldig flink :)

Håper jeg ikke er for personlig nå men dette har hjulpet meg masse:

• Hvis du har lite energi kan du kanskje ta en liten gåtur? Energi er ikke noe man får, det er noe man skaper.
  • Hvis du har lite tid, kan du se på om det er noe av det du gjør som du kunne latt være, eller som du kunne fått hjelp av andre til? Gjør du mye som du tror andre forventer av deg?
  • Hvis du har mye kaos i livet ditt kunne du kanske fortelle alt til noen du stoler på? Ting blir mye mindre når de slipper ut, ofte.
  • Blir kaoset mindre av at du spiser vanlig mat? Eller har det ikke noe med dietten å gjøre?
  • Og aller viktigst: husk at du fortjener å ha det bra, du er ikke egoistisk!

Masse lykke til videre, uansett om du velger å pause eller forsette på kuren :)

Mona S sa for siden:

Så flink du har vært! Lykke til videre:)

frifuggel sa for siden:

Gratulerer så mye! (Dette må da hjelpe litt på motivasjonen..?) Har også en samboer som er "redd" for at det skal bli ingenting igjen av meg, men som nå, etterhvert, ser at det er ikke størrelsen min det kommer an på. Han trives også med at jeg er MER meg, nå. Mere fornøyd med meg selv (selv om jeg har langt igjen), stolt av meg selv (det jeg faktisk har oppnådd) og generelt mere opplagt (det merker han, også...;)) Stå på! :klem:

Jabba sa for siden:

Gratulerer så mye!!! 10 kilo er MYE!!!!!

gunlan sa for siden:

Gratulerer:)
Du er kjempeflink!!!

Du er ikke for personlig, det går så bra så. Setter veldig pris på at du tar deg tid til å svare.
Gåturer unngår en ikke med 2 aktive store vovver i huset. men livet mitt er så kaotisk nå, at jeg bare depper, og orker ikke å fokusere på dietten. så det blir sånn halvhjerta forsøk. dvs, at jeg spiser lite og ikke får i meg nok fett og karboer.... håper at livet blir litt mindre kaotisk snart.:eek:
For dette er noe jeg VIRKELIG vil.

Lurer* sa for siden:

:heia: fantastisk flott! Flink har du vært!!!

Abbe sa for siden:

:heia::heia::heia:
Så flink du har vært :)

Tutte sa for siden:

Gratulerer så mye, du har vært utrolig flink :) Stå på ! :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.