Er det mulig å ikke gå ned i vekt når man går på Eurodietten? Jeg har holdt på i fase 1 i snart 1 mnd nå og vekten beveger seg omtrent ikke... Fulgte et ketogent kosthold en mnd før jeg begynte på ED og da gikk jeg ned over syv kilo, men etter det er det knapt et kilo nedover... Det er bare en uke til jeg skal til kontorll, men jeg kjenner nå at motivasjonen synker når resultatene uteblir...
Hei! Jeg har holdt på med eurodietten i litt over 8 måneder, gått ned ca.27 kg. til nå. Første måneden gikk jeg ned 9 kg! Da gikk det bare i posematen og grønnsaker. Ser du har gått på ketogen kost før dette, jeg prøver ketogen kost nå ( prøvd noen uker), men det ser ikke ut som vekten beveger seg nedover! Mulig det kan ha sammenheng, siden du sier du ikke har gått ned noe nå med å gå fra ketogen til eurodiett, mens jeg har prøvd omvendt?! Ikke vet jeg, irriterende er det uansett !!
Håper det løsner hos deg!
Siren.
det er veldig skjelden at noen ikke går ned på ED ,men det kan faktisk skje
det står noe om det på fedon.no.om jeg ikke tar feil
og jeg brukte kunn posemat den første mnd ,, det finnes ikke form for utskjeielser
jeg gikk ned 9 kilo første mnd , ogtotalt 22 kilo på et halvt år. er Tre år siden
nå er det de sisste kiloene jeg holder på med, nå også på ED og føler at jeg raser ned igjen ,, blir to uker til lørdag,, vektned gang første uke ,, 3,2
så blir spennede og se på lørdag hvor mye mer jeg har misstet..
Jeg har vært i fase 1 i 14 dager nå og gått ned 4 kg. Skal over i fase 2 imorgen. Skal ned mellom 16-20 kg.
Drikker du masse vann? Spiser du endel grønnsaker fra liste 1? Du gjør jo sikkert begge deler - men jeg bare spør likevel. Huff.. så kjedelig at det ikke skjer noe. Men jeg har inntrykk av at noen ikke tåler denne dietten - uten at jeg vet hva som egentlig skjer da. Kanskje det er da det skjer ingenting??
Tror nok det beste er at du tar dette opp med legen din når du skal på kontroll - kan være en sammenheng med det ketogene kostholdet du fulgte før oppstart på ED, men kan også være andre årsaker
Ikke gi opp, stå på og følg dietten og være dønn ærlig med legen din :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.