< Tilbake til oversikten

Hjelp, er ny! :)

Haense sa for siden:

Hei.

Er ny med dette, men det ser ut til at dette fungerer kjempebra så da må jeg bare prøve. :)

Jeg lurer bare på hva folk her bruker som erstatning til brødskive/knekkebrød i maten på jobb? Jeg har alltid hatt brødskive/knekkebrød, men ettersom dette egentlig er fyfy vil jeg gjerne ha tips til hva jeg kan spise til frokost/lunsj. Jeg spiser ikke frokost før klokken 09.00 på morgenen, da jeg drar hjemmefra klokken 06.15 og har nok problemer med å stå opp enn at jeg i tillegg skal lage meg mat og spise... :p

Så eksperter, jeg er åpen for alt!! ;)

arnakristin sa for siden:

Hei,
Når man spiser lavkarbo behøver man ikke tenke frokost/lunsj/middag, de kan alle være ”middagsmat”. Mange varmer rester fra middagen til frokost/lunsj.

Her finner du oppskrifts delen av forumet: forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=45
I fjor var det en som samlet mange av oppskriftene her på forumet i et lite hefte og det finner du her: forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=19503

Her finner du også litt inspirasjon:
Hva har du spist til frokost i dag, forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2494
Lunsj, forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2495
Hva skal du ha til middag i dag-tråden, forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2492
Hva har du spist til kveldsmat i dag, forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=3598

Haense sa for siden:

Tusen takk! Dette skal leses i morgen! :)

Margrethe sa for siden:

Den mest konkrete erstatning er vel lavkarboknekkebrød eller osteknekkebrød. Du finner oppskriftene ved å søke... lat

SunnhetMedSirrup sa for siden:

oppskrift? :lol:

det er bare og legge en ostebitt i et bakepapir i mikroen, full guffe i 3-4min.

funker i ovn også:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.