< Tilbake til oversikten

Lavkarbo på TyraBank-show!

Polleke sa for siden:

Leser litt nedover på siden til Jorge der, og må si det er mange som virkelig ikke har skjønt greia, men kanskje de ikke vet nok. De klager på at de er oppe i 20 karber allerede etter frokost når de spiser melk og frokostblanding... >___< Jeg håper Jorge kan lære USA mye, de hadde hatt godt av det!

Rottis sa for siden:

Spennende! Vet du hvor langt etter Norge ligger i sendeskjemaet til Tyra Banks show?

Yonah sa for siden:

Denne mannen snakker ikke om maks 15g karber om dagen, men maks 15g sukker pr dag. Og de kan spise 6 servings med karber, en serving er 20g karber.

Browniene han skryter av så fælt inneholder mjøl, de er bare uten hvitt sukker;)

Polleke sa for siden:

Når jeg så på siden så var klippet fra starten i september i alle fall. Så sikkert en god måned etter!

Imse: å. :( Da var det ikke helt lavkarbo, men i alle fall bedre enn Amerikansk standardmat vil jeg tro! Syntes bare vinklingen var litt rar, for han viste til yoghurt, brus og is som inneholdt mindre/ingen sukker, og ikke så mye annet om måltidene! Det var liksom litt sånn "vi skal finne erstattere for det dere er vant til". Men det går rett vei, for han snakker om mindre karber og om at det ikke er en diett, men en livsstil. De skulle ikke veie seg, bare bruke målebånd og overhodet ikke telle kalorier. Det er vel en mindre hard versjon av lavkarbo vil jeg tro. Ikke ketolyse, men lavkarbo.

Margrethe sa for siden:

Her finnes det flust av dem som spiser en eller annen sukkerbar (energibar) til frokost og et wienerbrød til lunch (kaffebaren vår har salat og suppe også, men det går MYE kaker og søtt) - ikke er de nødvendigvis så overvektige, men så er de fleste studentene også i den alderen at forbrenningen enda ikke har gått ned... Man får noen sjokk av å se seg rundt. "Alt" i dette landet er er også tilsatt sukker. Det var grunnen til at jeg begynte med lavkarbo - jeg ble så tappet av energi uten å forstå hvorfor, før jeg skjønte det var alt sukkeret jeg fikk i meg uten å være klar over det.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.