arkine sa for siden:
får så rare og marerittlignende drømmer
noen fler som merker det når de går på ED..og sover veldig hardt
sliten når jeg våkner på morran
arkine sa for siden:
får så rare og marerittlignende drømmer
noen fler som merker det når de går på ED..og sover veldig hardt
sliten når jeg våkner på morran
ThereseA sa for siden:
jeg har det og sånn, men jeg prøver meg litt på ketolyse nå da.... men har egentlig hatt det slik siden jeg begynte på lavkarbo
arkine sa for siden:
kanskje det har noe med at en er i ketose ,, rare greier i grunn
Kitt sa for siden:
Hjernen er jo vant til å ha full tilgang på glukose, så kanskje det rett og slett er abstinenser!:rolleyes:
Har ikke tenkt på det før, men jeg drømmer også mer i ketose. I hvert fall på den måten at de "sitter i" lengre!Hmmm.....
Areola sa for siden:
Jeg har hørt at magnesium faktisk kan ha en sånn effekt :ja:
ThereseA sa for siden:
magnesium tar jeg og... ikke rart jeg er fucka i huet.. hehe
Kitt sa for siden:
Men jeg tar alltid magnesium, selv om jeg ikke er i ketose/på lavkarbo!:confused:
Carisma sa for siden:
Jeg drømmer mye mer og mye sykere ting når jeg spiser karbohydrater. Blitt bedre på lavkarbo :ja:
Lillebille sa for siden:
Huffda!! Jeg hadde en forferdelig drøm for noen dager siden. Drømte at datteren min ble drept i en bilulykke! Skrekk og gru! :hylgrine:
Begynte med magnesium i dag grunnet hjertebank. Hvordan skal dette gå da? :veitikke:
Jeg tror egentlig det går bra, jeg da....:)
Omelett sa for siden:
Det er jo heller ikke alt som er kostholdsrelatert. ;)
Areola sa for siden:
Ja, jeg tror nok det får bra altså. :klem:
Jeg har ikke lest så altfor mye om det, men det kan se ut som at drømming pga magnesium er fordi magnesiumet kan gjøre at du er lengre i drømmefasen under søvnen.
Alyssa sa for siden:
Og så må du ikke ta krom om kvelden! Det gir ofte mareritt ...
Carisma sa for siden:
For meg er det med drømmer/mareritt mye linket til stress. Og for mange er det kanskej også stressende med ny kostholdssituasjon, kilo man ikke mister osv?
arkine sa for siden:
jeg har ikke tatt magnesium
Shooterr sa for siden:
ZMA er et kostilskudd som har bevist å gi dypere søvn og mye merkelige drømmer. Ingrediensene i ZMA er jo magnesium, sink og vitamin B6. Antar at du ikke tar ZMA, men kanskje du får i deg mer av disse 3 næringsstoffene gjennom kosten enn du har gjort tidligere.
Krizzi sa for siden:
Det sies at drømmer reflekterer det vi er opptatt med om dagen, og hvis det er sant er det vel ikke usannsynlig at mareritt lignende drømmer oppstår. Mange av oss er redd for å misslykkes med å ikke gå ned i vekt, at vekten stagnerer, at vi legger på oss igjen, osv. At dette kan bidra til drømmer som omhandler ulykker, motgang, lidelser og mislykkethet er vel da ikke umulig.
Samtidig som hjerne ikke får de stoffer som den er vant til gjennom årtier.
Og da får den vel panikk:eek:, og fæle og gufne drømmer oppstår.
Carisma sa for siden:
Hehe, jeg håper det ikke stemmer, for de drømmene mine er absurde! :lol:
Lillebille sa for siden:
Mine og..:lol:
I natt drømte jeg at jeg løp i veien foran en lang kø av biler, sammen med hunden og katten min og et RÅDYR av alle ting…:eek: Mannen min lå først i køen av biler, sånn rett bak oss. Etter en stund havnet vi på et område med gress og da dukket det opp flere katter og hunder og rådyr, men da var min katt og hund forsvunnet!!
Forferdelig tullete drøm! :D
Carisma sa for siden:
:eek: Jeg drømte også om hunder og katter i natt, men husker den ikke så detaljert som din. Og rådyr drømmer jeg om ofte! Og Hester. :rolleyes:
Droemmetydning.com om rådyr: Et rådyr som går fritt symboliserer et nytt vennskap. Er rådyret innesperret kan du bli skuffet på grunn av en venn. Skyter du et rådyr har du en falsk venn.
arkine sa for siden:
:Di natt drømte jeg om et stort saftig vienerbrød , kastet meg over det før andre fikk tatt det,, våknet før jeg fikk spist det
og enda jeg ikke har tengt på sånt på lenge :D
krisjaj sa for siden:
Hehehe, dere er ikke alene. Jeg drømte mye rart og urolig da jeg først startet på dietten. Nå er det noe rart innimellom. I går drømte jeg at jeg hadde flyttet til et gårdsbruk. En apekatt la seg rundt halsen min som et skjerf,. og ville ikke bort. Den kysset meg på kinnet. Jeg prøvde å ta bilde av den, men minnekortet på fotoapparatet fungerte ikke. Samtidig var det noen nabounger i min hage som virkelig irriterte meg. Så var det plutselig natt og det var storm. Da svaiet hele huset frem og tilbake, mens vann fosset ned fra taket inn i stuen.......joda. mye fornuftig i denne drømmen:Dhehehehe
Lillebille sa for siden:
:lol::lol:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.