< Tilbake til oversikten

Sentrumsløpet 2010

Viclin sa for siden:

Noen herfra som vil melde seg på sammen med meg? Det er 10 km, og da egentlig en grei strekning. Ikke for langt, selv om jeg kun såvidt klarer å løpe fem minutter i strekk. :o Det er jo et mål å strekke seg etter om ikke annet.

Så at om man er over 8 stk som melder seg på fra samme sted, koster det kun 200 kr pr stk. Hadde vært gøy med et eget lag fra Lavkarbo.no. :D

Det er 24. april. En jeg kjenner var med i fjor, ganske utrent og gikk mye av veien. Men han var i alle fall MED! Det beviser jo at alle kan. :)

j88 sa for siden:

Jeg kunne tenkt meg å være med. Har tenkt på det tidligere.

Viclin sa for siden:

Det hadde jo vært artig å få med en hel gjeng herfra!

Da sier vi at vi er to stk foreløpig. :heia: Jeg har treningsdagbok på [url]www.shapelink.com/no[/url]. Hadde jo vært morsomt å følge med hverandre der, om de som har lyst til å delta på Sentrumsløpet registrerer seg der.

j88 sa for siden:

registrert meg der nå. Lettere å trene når man har et mål å trene til.

j88 sa for siden:

Har du vært med i noen løp før? ser at vi bor i nærheten av hverandre også.

j88 sa for siden:

Hehe ja er ikke så langt unna.

Nei aldri vært med på noe før, trent en del, men det går veldig i perioder.

Viclin sa for siden:

Trener du forskjellige ting, eller løper du stort sett?

j88 sa for siden:

har trent litt styrke også, men pågrunn av dårlig økonomi, blir det mest trening ute, men går for det meste, aldri jogga mye.

Viclin sa for siden:

Jeg har heller ikke økonomi, eller lyst, til å trene så mye inne. Blir mest hjemme, med Wii og trimsykkel. Så sykler jeg ute. Har nettopp begynt å gå/jogge litt også, men det blir mest gåing her også.
Da har vi kanskje omtrent samme utgangspunkt til Sentrumsløpet? Jeg tror vi skal klare det helt fint! :D

j88 sa for siden:

Ja jeg trener også en del hjemme, mest på elipsemaskin. Ja virker som vi har det. Ja det tror jeg vi klarer bra, har jo tid til å forbrede oss .

tommygutt sa for siden:

Dersom det ikke er sykkelritt den helga, så stiller jeg :-)

Viclin sa for siden:

Kult! Da er vi 3. :D

Det må vel gå an å melde seg på under Lavkarbo.no som lag eller?

SusieBlues sa for siden:

Jeg har meldt meg på også! Så ikke denne tråden før etterpå.

Viclin sa for siden:

Jeg har også meldt meg på. Det ble ikke under lavkarbo.no. :knegg:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.