< Tilbake til oversikten

JBKM og Sukrose

Minsten sa for siden:

Jeg handlet disse produktene på lavkarbopikene.no, men det ser ut som om de har gitt seg med det da jeg var innom sidene og det ikke var noen produkter der.
Bare lurte på om det er andre som handler disse over nett, og evt hvor en kjøper det?

Jabba sa for siden:

JBKM kjøpes i de fleste helsekostbutikker.....

Alyssa sa for siden:

Sukrose er vanlig sukker, regner med du mener sukrin. De har både sukrin og jbkm på de fleste helsekostbutikker, samt Smart Club.

somaya sa for siden:

JBKM har de på apotek også, under navnet nestargel. Billigere der enn helsekost. Hva er sukrin :o?

Kitt sa for siden:

Sukrin.no

Minsten sa for siden:

Hehe :o ja det var nok sukrin jeg mente.. Dumme meg. Takk skal dere ha! :)

somaya sa for siden:

Siden det står 'finnes naturlig i frukt' er det det samme som fruktose?

Alyssa sa for siden:

Sukrin og fruktose er absolutt ikke det samme nei. Sukrin (erythritol) er et sukkeralkohol som ikke påvirker blodsukkeret, og det har nærmest null kalorier.

somaya sa for siden:

Ok. Takker :)

somaya sa for siden:

Er det noen butikker i oslo som selger sukrin? Det blir jo nesten 200kr inkl porto og fakturaavgift om man bestiller 1pakke :eek:

Carisma sa for siden:

Alle helsekostbutikker tror jeg, og endel større matvarebutikker. Meny, Ultra osv. Jeg kjøpte forøvrig på smart club.

somaya sa for siden:

Flott, da skal jeg sjekke helsekost istedet. Takker :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.