< Tilbake til oversikten

Pluss ved nicket?

mofe sa for siden:

Jeg har sett at noen ganger så har folk et +-tegn ved nicket sitt.. på oversikten der det står hvem som er aktive på forsiden, på venstresiden..

Hva betyr det? :)

mofe sa for siden:

Og noen har stjerne! *

Hva betyr det?

Plis svar noen! :p

Aline sa for siden:

har ikke lagt merke til det... hvilken nettleser har du? kan det være at de nickene som har brun farge vises med stjerne eller pluss hos deg...??

Summer sa for siden:

Jeg skal svare dersom du svarer meg først om jeg har en pluss forran mitt nick... :p ;)

De som har pluss forran er de du har lagt til i vennelisten din, og de som har stjerne surfer usynlig, men ikke usynlig for de som har visse possisjoner i forumet (moderatorer og de som er med i selvutviklingsgruppen).

mofe sa for siden:

Ja, du har pluss Lise! :)

Og takk for info, nå er jeg litt klokere enn istad! :)

Marianne sa for siden:

Hva er poenget med å legge noen i vennelisten, det har jeg aldri gjort :o . Skjer det noe liksom?

:klem: fra en venn :p

Summer sa for siden:

Det kommer opp en boks med "aktive venner" - det synes jo jeg er koselig å se, også er det en link for PM der, som gjør det lettere å sende PM... :) ja, også får de en pluss på seg... :) Det får vel litt mer funksjon når forumet er blitt større... når det er 200 stk pålogget samtidig er det ikke like lett å se om noen en kjenner er pålogget.. :)

mofe sa for siden:

Jeg aner ikke jeg.. men kanskje hvis det (i fremtiden) er pålogget 100 stykker, så får man oversikt over hvem av "vennene" som er på.. ellernoe..? :)

Aline sa for siden:

Aline "løper" og lager seg venneliste
satser på at MAAAANGE kommer til etter nyttår!!!!! ;) :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.