< Tilbake til oversikten

Billig vanntett regntøy

Trolljenta sa for siden:

Høres litt smør på flesk ut å spørre etter vanntett regntøy, men jeg ble våt gjennom mitt nye regnsett etter en liten tur ute på en halvtime, og da regnet det ikke så himla mye som det ofte har gjort her i det siste...
Har ikke råd til å bruke tusenvis av kroner. Noen tips?

Rottis sa for siden:

Jeg fant Stormberg-regnsett på XXL til 2-300 kr. Det var før sommeren, men XXL er uansett verdt å sjekke ut dersom du har det i nærheten :)

glitter sa for siden:

Stormberg har jeg god erfaring med. Både til meg selv og ungene.

Viclin sa for siden:

Jeg har Stormbergjakke som ikke er regnjakke, men likevel vanntett. Selv i kraftig regn. Mitt såkalte regntøy er ikke vanntett en liten halvtime engang.

Kitt sa for siden:

Mitt regntøy er så tett at jeg blir våt uansett regn eller ikke!
All fuktighet blir igjen på innsiden!:eek:

Trolljenta sa for siden:

Det er det jeg har kjøpt som blir vått igjennom øverst på lårene, men prøver kanskje noe annet fra Stormberg

Trolljenta sa for siden:

Er det en sånn softshell-jakke?

Trolljenta sa for siden:

Den var skikkelig fin da... Jaja, så mye jeg har lyst på og så lite penger. hehe :D

Trolljenta sa for siden:

Jeg kom over en Norrøna gore tex bukse på sluttsalg i dag som var satt ned fra 3000 kr til 1300, så da måtte jeg bare kjøpe den. Da er det bare jakken som mangler :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.