< Tilbake til oversikten

Musikkavhengige: Spotify-invitasjoner

jvb sa for siden:

Har to invitasjoner til spotify som jeg like gjerne kan dele ut her i tilfelle noen trenger, alle jeg kjenner har allerede :)

Last ned musikkspilleren og registrer deg på www.spotify.com

knJAanq8wxiDDtb8 BRUKT
xVaYE6Gc4Hk4RMjZ BRUKT

Post svar med koden du tar med teksten BRUKT bak, så andre vet at den er brukt. (F.eks zbcdef012346789 BRUKT)

mofe sa for siden:

hmm,. hvor taster jeg den inn?

Carisma sa for siden:

Jeg ELSKER spotify! :love:
Så dere som ikke allerede har den, løp og registrer! :D

Areola sa for siden:

Trykk på Free - og get started.

Jeg har også muligens et par invitasjoner om det er av interesse!

Iset sa for siden:

Areola: ÅH jaa! Jeg har kjempelyst på Spotify! Regner med de i HI er tatt allerede?

Viclin sa for siden:

Er bare å gå inn på linken til Scartz, så trenger man ingen invitasjon. :)

Alyssa sa for siden:

Jeg også!

Iset sa for siden:

Flott takk, jeg skal ta en kikk senere. :hyper:

Alyssa sa for siden:

Tok denne koden jeg :) Tusen takk! :D Nå gjenstår det bare å se om jeg skjønner noe av dette :p

Camz sa for siden:

xVaYE6Gc4Hk4RMjZ - BRUKT :p

Tuuusen takk :D:D

Carisma sa for siden:

Kanskje noen deler noen bra spillelister etterhvert også?

Areola sa for siden:

Det har vist ikke gått en måned ennå, jeg får to invitasjoner per måned. Den ene er lovet bort til Pappa'n min, men du kan få den andre Iset, om du ikke finner andre veier dit, da:) Tror den kommer om et par dager!

Iset sa for siden:

Flott, Areola. :D Jeg skal få mannen til å se på det i ettermiddag, det er for stress for mitt pene lille hode akkurat nå. Om det ikke går i orden kan jeg jo sende deg en PM eller skrive her, hvis du gidder å holde av en invite til meg da. :)

scartz sa for siden:

I linken jeg sendte står det veldig godt forklart steg for steg hvordan man oppretter en konto hos spotify uten invitasjon.. Så og si ingen jeg kjenner har benyttet seg av "invitasjon" opplegget.

nalana sa for siden:

Det var kanskje bare i begynnelsen at man måtte ha invitasjon. Nå er det vel slik at alle nye må betale fast beløp i måneden også, eller har jeg misforstått? Har selv altså, men er nysgjerrig...

Og elsker spotify ja!!!

scartz sa for siden:

Ingen som må betale, men velger selv om man vil ha gratis konto (med reklame) eller konto man betaler for (uten reklame, og med flere fordeler)

scartz sa for siden:

I norge må man ha invitasjon, men ikke i andre land. Så via linken jeg viste lager man en utenlandsk konto, som man lett retter opp igjen etter man har blitt bruker. Alt står godt forklart :)

lowlow sa for siden:

hellooo

vill gjeeeerne ha inv.

mofe sa for siden:

Men hva er egentlig forskjellene på reklame og den med betaling?

Viclin sa for siden:

På den du betaler for slipper du reklame. Med reklame er gratis.

mofe sa for siden:

Og det er det eneste? Men herlighet, jeg klarer da å leve med bittelitt reklame - jeg gidder da iallfall IKKE å betale for å ikke få det :rolleyes:

Viclin sa for siden:

Det er det eneste, ja. Ja, også får man vel invitasjoner også når man betaler for det.

scartz sa for siden:

Men når vi sier reklame, så menes det at etter ca hver 5. sang du spiller, så avsluttes det med en reklamesnutt. Typisk du hører en mann "Hi im john from spotify. If you want to... bla bla bla" så varer det kanskje i 15-20 sec. Litt plagsomt, for du MÅ hørre igjennom reklamen, men jeg overlever da jeg sparer 100 kr i mnd på det liksom ;) Er mest irriterende på vors egentlig.

Areola sa for siden:

Det er litt større forskjell for oss med iphone, jeg får nemlig spotify på mobilen også, hvor jeg tilogmed kan ha offline-lister. Nå kommer det også til data-utgaven, men kun med premium-konto.

Carisma sa for siden:

Og hvis jeg sitter fordypet i ting med musikk i bakgrunnen og glemmer at det er spotify. Et par ganger jeg nesten har fått hjertestans av hu dama, det er alltid ganske høyt :D

Viclin sa for siden:

Haha, det skjedde meg i stad. Plutselig ropte Jonathan fra Spotify ut. Jeg skvatt som bare det.
Litt teit at det er høyere enn musikken egentlig.

Viclin sa for siden:

Hørte en nyttig reklame nå forresten, at med Spotify Premium (altså betalingsversjonen) så kan man nå få tilgang til spillelistene selv om man ikke er på nett. Det likte jeg, for det har jeg savnet!

Ketotilhenger sa for siden:

Jatakk, vil gjerne ha en invitasjon :)

Nille sa for siden:

Jatakk ! Jeg vil gjerne ha en invitasjon. Pliiiiiis ! :o

Viclin sa for siden:

Bruk linken som ble lagt inn her lenger opp, så trenger dere ikke invitasjon.

Ndure sa for siden:

Elsker Spotify!
Anbefaler albumet Get Lucky av Mark Knopfler til dere gamle. Digg album!:p

Nille sa for siden:

Ahhhh, har fulgt alle instruksjoner, da får vi se om det funker :))

Nille sa for siden:

Har iPhone 3GS, må nok betale sier maskina ! Akk ja. Jeg overlever vel det og :)

scartz sa for siden:

So Beautiful - Pete Murray

Nyyydelig sang :o
Haha, har tatt ett par øl her og er i det sentimentale hjørnet :p

Carisma sa for siden:

Skal du ha sentimentalt sjekk ut Nicklas strømstedt - Sista morgonen. Blir ikke mer sentimentalt enn det :D

Arteju sa for siden:

Hvis noen har en invite, så tar jeg veeeeeldig gjerne imot den, heller enn å bruke "hacken" :)

Areola sa for siden:

Mine invitasjoner må desverre vente litt. Jeg har ikke fått betalt abbonementet og går nok snart tilbake til gratis-abb. Jeg må prioritere litt andre ting akkurat nå. :(

Areola sa for siden:

Se det, den gikk på avtale-giro eller noe, så jeg har en invite. Iset, du var først - vil du fortsatt ha?

jvb sa for siden:

To stk til:
post svar med hvilken du bruker -

kCaqSRnkZfzf92Gh - BRUKT
3YNdieAiaJChimxh - BRUKT

Charlott sa for siden:

Da rappet jeg denne - mange takk !! :D

Areola sa for siden:

Iset, vil du fortsatt ha?

Iset sa for siden:

Nei jeg trenger den ikke, bare gi den videre du. :)

Areola sa for siden:

Ok :)

next!

nellie sa for siden:

jeg vil ha!!(vær så snill)

Areola sa for siden:

Send meg pm med mailen din Nellie :)

Areola sa for siden:

nvm. sendt til deg på pm nå :)

LineJM sa for siden:

spotify :love::love:

Noen fine spillelister til deling?

jeg har hørt en del på John Lithgow i det siste, han har tatt fram igjen gamle swing morosanger....
singin' in the bathtub

monicah82 sa for siden:

Jeg brukte kCaqSRnkZfzf92Gh. Tusen takk! :)

Areola sa for siden:

Ny kode up for grabs :)

wShzatfzXn96LPTx

Nena sa for siden:

wShzatfzXn96LPTx - brukt!

Takk, Areola:)

jvb sa for siden:

To til:

8E93ekCD9jha7DJy
HaNAKDaUnTEh2bSV

Si ifra hvilken du tar, så kan jeg oppdater posten etterhvert

Minsten sa for siden:

Hm, bump :)

Jeg vet ikke om det er noe mer interesse for spotify her inne nå, men si fra til meg, gjerne på PM, så har jeg 8 invites. Jeg deler gjerne ut til de som vil ha.

Minsten

Gerd sa for siden:

Ja takk :D

Minsten sa for siden:

nWBumwp8kjWGNSdw

Her er den første inviten, Gerd, si fra om den virker da :)

Gerd sa for siden:

Virket :D Takk takk :D

Minsten sa for siden:

Null stress :)

Har enda 7 invites. Gi beskjed de som vil ha!

Vettel sa for siden:

Jeg vil gjerne ha, men kan ikke bruke den før imorge. Befinner meg i tyskland nemlig...

Er spotify enkelt? Laste ned noe, eller går det online (som en radio)? Andre tips??

Ikke så flink til dette her... Brukt limewire før, men så mye dritt der nå. Forsøkt meg på vuze, men fikk ikke til. (ville ikke laste ned, feil port eller noe)

Areola sa for siden:

Spotify er en musikkspiller du laster ned, og som streamer fra internett, så du må ha internetttilgang når du hører på musikken. Musikken du får høre på er musikk som spotify har betalt for tilgang til fra plateselskapene, og dette er helt lovlig. Det er noen mangler i biblioteket, og musikk kan bli fjernet, og musikk blir lagt til, nytt og gammelt. (Beatles og Metallica er feks utilgjengelig, fordi de ikke ønsker å være tilgjengelig på nett.. :rolleyes:)
Disse kodene vi deler ut, er såkalte reklamefinansierte gratis-kontoer som spiller reklamer du ikke kan spole over etter hver tredje/fjerde sang. (varierer).
Disse kodene får vi fordi vi betaler for tjenesten, 99 kroner måneden. Da slipper vi reklamen, får noe bedre lydkvalitet, (jeg merket ikke forskjell) og vi har også muligheten til å lage "offline"-spillelister. Hovedgrunnen til at jeg betaler for tjenesten er at jeg da også har tilgang til Spotify på iphonen min, både online og offline. Også ser jeg på det som en billig og lovlig måte til å høre på haugevis av musikk jeg kanskje vanligvis aldri hadde hørt på :)

Minsten sa for siden:

AaUUTDMtgUCs2i4S
Her er en kode til Vettel.
Har 6 til. Bare si fra!

Jeg betaler også for spotify og har det på ipoden. Ganske genialt egentlig. Bare til å søke på sang eller artist. Anbefaler det for musikkelskere som ikke vil gjøre noe ulovlig OG slippe all den virusen du får på limewire eller andre nedlastningssteder.
Jeg like svært godt denne offline listen som Areola sier, da laster du ned de sangene du vil på en spilleliste. Da slipper du å vær på nett hver gang du skal høre på musikken.

Vettel sa for siden:

Takk og skal prøves ut i morgen når jeg er i Norge. (her jeg bor er det ikke tilgang til spotify, men ved å betale kan jeg få tilgang - merkelig nok. Men må opprette det på maskinen mens jeg har norsk IP....)

ThereseA sa for siden:

jeg vil veldig gjerne ha en invite :)

Supera sa for siden:

Hvis du leser lengre opp i tråden, så gir de en guide for hvordan du kan opprette konto uten invite: spotify.mikromann.net/

ThereseA sa for siden:

takktakk.... da får jeg prøve meg på det

Areola sa for siden:

Jeg har invites igjen Therese, hvis du vil ha :)

Chunky sa for siden:

Jeg har bøttevis med invites om noen vil ha, men selv ungene orket nesten ikke å bruke det med reklamen (og uten mulighet for offline playlists). Så for å slippe alt maset om å laste ned musikk ulovlig til dem, får de hvert sitt årsabonnement i julegave. Regner med at det kommer til å slå an bigtime. En stor fordel med offline er at de ikke trenger å bruke mobilnettet til å spille av musikk på iPhonen, men laster ned alt de trenger når de er hjemme. Så jeg ser på det som en investering i lavere mobilregninger :)

Har også kjøpt ipod docking til stereoanlegget, så her i huset er det kun spotify som gjelder.

Så langt har jeg lastet ned 850 sanger til iPhone via Spotify. Da blir 99 kroner måneden ufattelig billig i forhold til å kjøpe sangene for 10 kr stk på itunes. Gjør regnestykket selv. Mener å huske at offline limit er 30000 sanger eller noe sånt.

Og sist, men kanskje viktigst: Med premium abonnement får du 320 kbps kvalitet. Det var spikeren i kista for CD-samlingen min i hvert fall.

Oppdatering: De bedagelige kan forresten hente fiks ferdige playlister på sharemyplaylists.com, som kan importeres rett inn til Spotify.

Trolljenta sa for siden:

Takk. Tok den første til min kjære mor :D. Den andre er visst tatt av noen andre.
Har en venninne som også vil ha spotify. NOen som har en invite til henne?

Ignite sa for siden:

Jojo, men du kan jo kjøpe dagspass da - uten reklame. Koster ikke mye.

jvb sa for siden:

Sendte på PM

Victory sa for siden:

Aah..Spotify er fantastisk! Har veldig lyst og gi en til pappa finnes det flere ledig montro?
:)

Areola sa for siden:

mrEGDfXcg7GMk2Ak - tatt
YewffwrufBAWL7e3 - tatt
rKA3n2rpbURf5sFm - tatt

Her er noen, up for grabs :)
Si gjerne ifra når du har tatt en!

Victory sa for siden:

Tusen hjertelig takk! :D
Har tatt denne: mrEGDfXcg7GMk2Ak

elisss07 sa for siden:

Takk Takk Takk!!!!!

YewffwrufBAWL7e3 brukt

Areola sa for siden:

Kos deg :)

SiljeMerete sa for siden:

Takk :D

rKA3n2rpbURf5sFm brukt

Victory sa for siden:

Tittei!
Noen som har noen invitasjoner man kan arve?? ;)

Areola sa for siden:

ehnuqrn9gHbn9qzP tatt
aLeASGYnZAzxne7T tatt
eU9hTq4rXUmdt85M tatt

Her er noen :)
Si ifra, de som forsyner seg :)

Victory sa for siden:

Tuuuusen takk! :)

ehnuqrn9gHbn9qzP
Er brukt!

Karbosara sa for siden:

aLeASGYnZAzxne7T Brukt

Tusen takk!:suss:

Areola sa for siden:

Ingen må være redd for å ta den siste koden, jeg har flere på lur ;)

Kitt sa for siden:

Den siste er også brukt! :(
Hadde du fler, sa du?:snill:

barfor sa for siden:

Noen har visst allerede tatt den. Jeg tar gjerne imot en invitasjon :)

Areola sa for siden:

eU9hTq4rXUmdt85M
bWmD8qhqqfSxpnKm
aLTxsYLKwnETp5CC
fxpHyp7FHqnrZPgw

Enjoy :)

barfor sa for siden:

da er bWmD8qhqqfSxpnKm tatt, tusen takk !:D

Kitt sa for siden:

fxpHyp7FHqnrZPgw er brukt!

Tusen takk!:suss:

Isyng sa for siden:

eU9hTq4rXUmdt85M - TATT
Tuusen takk <3

Ignite sa for siden:

Her er en til:

b5wMx6ktLZWSz46e

Rosalill sa for siden:

b5wMx6ktLZWSz46e tatt

Tusen takk :):)

Supera sa for siden:

WiMP har forresten åpnet for registrering nå. Ingen gratisversjon enda der, men man får en gratis måned når man registrerer seg. Så en måned uten reklame gratis. Men så langt synes jeg dessverre at Spotify er bedre enn WiMP. Jeg skulle ønske at WiMP var bedre siden det er norskt. Og enkelte sanger i WiMP får man ikke lov til å høre på en gang, man må kjøpe dem. Når man betaler for å få lov til å streame musikken, så er det ganske kjipt å få beskjed om at denne sangen må kjøpes.

Carisma sa for siden:

Wimp er visstnok bedre på ny norsk musikk. Men hvem gidder høre på det liksom :D
(Forøvrig er jeg veldig åpen for en voddler-invite om noen skulle slumpe til å sitte på en...)

Supera sa for siden:

Ja, de sier at WiMP er bra på norsk musikk - som jeg ikke hører på så mye av. Jeg tenkte helst på grensesnittet da. Synes Spotify er bedre i bruk enn WiMP.

Ignite sa for siden:

Et par til om noen trenger

cYURasHgcx5yCSZz

d9rq33ZshNMWsq7A

Victory sa for siden:

Den jeg tok sist var brukt, så da prøver jeg meg på denne:
d9rq33ZshNMWsq7A

Tusen takk!

Areola sa for siden:

ehnuqrn9gHbn9qzP
og
aaRyKKALeEVhxSZ6
Er fortsatt ledige hos meg!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.