mig sa for siden:
Lurer på om noen har erfaring med denne potetmosen. Den har kun 3g karbohydrat per ferdig porsjon (200g).
mig sa for siden:
Lurer på om noen har erfaring med denne potetmosen. Den har kun 3g karbohydrat per ferdig porsjon (200g).
jannekristin sa for siden:
Jeg syntes jeg fikk med meg at dette var feil, at noen sendte mail til maggie om dette og at de skulle fikse det. Eller var det i vanlig maggie potetmos kanskje...?
Iset sa for siden:
Det er feil ja, lurer på om det var skriften som hadde forflyttet seg og at det var 3 gram proteiner, ikke karbo. De sa de skulle fikse det, men det er faktisk 2? år siden nå. Skammelig ...
Iset sa for siden:
Jeg tok feil, det er over 3,5 år siden!! Maggi bør fader meg ordne opp i dette snart?
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=9678&highlight=maggi+potetmos
Alkazelters sa for siden:
En annen ting som irriterer meg grenseløst er at de oppgir næringsinnhold i ferdig tilberededt vare, og ofte ikke hva som er selve pulveret. Det gjør det mer komplisert å regne ut. Flere av suppeposene du får kjøpt er det ikke lenger oppgitt næringsinnhold i 100 gram pulver. Det er ikke noe stort problem for min del, da jeg nesten ikke har brukt halvfabrikater de siste fem årene, men likevel!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.