Jeg har født to barn, så at magen skal bli helt stram forventer jeg ikke. Jeg er ikke ferdigslanket ennå, har i underkant av 10 kg igjen for å ha en BMI på 24. Men magen er fortsatt veldig stor synes jeg. Når jeg sitter, så kommer magen borti lårene. :mad: Hva er deres erfaringer på dette? Forsvant magen når dere var nede på idealvekt? Ser for meg mulig bukplastikk, men det er jo kanskje for tidlig å si noe om ennå...
Ja, jeg så bildene av deg, det ble jo et kjempeflott resultat! Men du gikk jo ned en del mer enn meg, og hadde vel en del heng hvis jeg ikke husker feil?
Magen min henger ikke - den stikker bare ut. :knegg:
Ja, jeg fikk egentlig ødelagt mage etter første svangerskapet, og etter vektnedgangen ble det jo enda verre. Så om du ikke har så mye løshud på magen men bare utstikkende, stram mage, så er det jo absolutt håp. :)
Det kan jo være at du har slappe magemuskler?
Eller at musklene har "revnet", eller delt seg etter svangerskap.
Har hørt/lest om flere som må sy sammen dette.
Det kan en kirurg se på. Jeg fikk beskjed om at jeg sannsynligvis måtte sy i magemusklene, fordi de sannsynligvis hadde revnet. Og det måtte jeg, da jeg tok bukplastikken. Jeg måtte sy helt nedenfra og opp, to ganger, står det i operasjonsbeskrivelsen. Vet ikke hvilke følger det har om man ikke gjør noe med det, men, sikkert greit å få det fikset.
Er dette noe man kan få dekket? Hva skal i så tilfelle til for å få det?
(Greit å ha fremtidsplanene klare, om jeg skulle trenge det.)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.