< Tilbake til oversikten

Homer skal bli sunn!

SunnhetMedSirrup sa for siden:

www.side2.no/helse/article2722073.ece

de skal jo fjerne reklame, men tenkte ike på TVserier.

men nå gjore de det!

i grunn smart, det må jo ha noe og si. alt fra barn til eldre blir jo påvirket, så jeg er enig i at dette er bra.

bare Homer kunne startet og spise lavkarbo, og blirt slank...

:lol::lol::lol:

Carisma sa for siden:

Det er jo nesten rart de ikke har laget noe sak på det. De er jo gode på å ta opp masse andre trender.

Iset sa for siden:

:eek: Nei, de ødelegger jo hele Simpsons. Homer ER jo donuts og øl.

Kitt sa for siden:

Signerer!:D

Og du, hvordan har det gått med deg?:suss:

Iset sa for siden:

Har gått fint med meg, takk som spør. :D Jeg skal se om jeg får tatt et nytt magebilde i dag og oppdatere tråden litt. Det ser kjempefint ut! :D

Kitt sa for siden:

Så bra!:heia:
Vil gjerne se oppdatert bilde!:D

Photobscura sa for siden:

Næææææææææææææææææi! Er intet hellig? :mad:

Fishi2009 sa for siden:

Doh! :eek:

Homer no function beer well without.

han kan drikke tørr vin og ostechips. :) baconsvor!

«Doh! bacooonn...» :lol:

Iset sa for siden:

Ja han elsker jo fett da. Pooork choooops. Men Homer ikke Homer uten smultringer, øl og alt annet usunt. Og han skal hvertfall ikke være SLANK! En slank Homer? Det blir jo som Jesus med horn. :eek:

Hva blir det neste? En veldoppdratt Bart? En kortklipt Marge? En snill Mr Burns? En edru Barney?
Man tuller ikke med helligdom :mad:
Kan de ikke heller slanke han pappaen i den elendige knock off-en Family Guy i stedet for? Hmpf.

Og jeg kjøper ikke at noen lar seg påvirke på noen som helst slags måte av the Simpsons. Jeg har fulgt serien i over femten år, du ser ikke meg med en smultring :p

Carisma sa for siden:

:blinke: Family guy er da ikke elendig! :D Litt ute til tider bare :rolleyes:

Family Guy suger hardt! No heart, no soul!

Iset sa for siden:

Ja herregud, skal de forandre på noe burde det jo heller bli alkoholiserte Barney? Ikke at jeg synes de skal det, han er jo rasende festlig. Buuuurp.

scartz sa for siden:

jeg EEEELSKER family guy! :D Syns det er den beste serien av alle "voksen" tegneseriene (simpsons, futurama, american dad). Men de har alle noe festlig ved seg :)

Cyan sa for siden:

:eek: Faen ikke kødd med Homer! :sint:

nei! :D

kødd med home and away eller noe!
kansje gutten i two and a half men skal begynne med lavkarbo :D

galbi sa for siden:

omg dette er tul!!!!! Neste blir vel at julenissen må slankes :P

Homer Simpson sa for siden:

Jeg var faktisk slank før jeg begynte å se på the Simpsons. Men jeg kan nok ikke skylde på serien at jeg hadde samme livsstil...:D

Lillevoff sa for siden:

Simpsons i går var morsomt. Springfield havnet i Duff Book of Records som USAs feiteste by og Marge gikk til korstog mot sukkeret!

Carisma sa for siden:

Ja, den har jeg sett før, men jeg opplevde den litt som et spark mot sukkerhysteriet jeg da.... :rolleyes:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.