Begynner ny träd siden den andre ble sä lang. Häper dere fölger etter. Ser av resultatträden at nesten alle har veid seg og har hatt vektnedgang etter förste uke. Det er veldig bra, og veldig motiverende.
Jeg er i min andre ketolyseuke og sliter litt akkurat nä. Ble tull i dag tidlig fordi vi forsov oss og taktekker kom... rakk ikke spise frokost og gikk helt til lunsj uten mat. Da blir jeg "ör" i hodet og det er lett ä ty til vanlig mat med karbohydrater. Men jeg klarer meg og nä har vi snart kommet til middagen. Middagen i dag blir laksefileter, grönnsaker og ris til de andre (har to barn som hater poteter, men som spiser ris og pasta).
Trenger at vi fölger hverandre og at vi er litt aktive her i gruppen en stund til - for selv om jeg föler at jeg har kommet godt i gang sä kjenner jeg at jeg enda ikke er helt der hvor ting gär av seg selv.
Er ny her og første gang jeg prøver ketolyse, idag har jeg vært kjempeflink syntes jeg selv, (har bestilt boka så har ikke så mye kunnskapen om ketolyse ennå) men spiser så og si ingen karbohydrater. Jeg har vært helt "rar" i kroppen i dag. Urolig og utrolig lavt blodsukker. Det har vært vanskelig å motstå nøtter og frukt som ligger fremme på jobben. Hva er det dere tar som "snack" mellom måltidene? Jeg gleder meg til jeg får den velværen som alle sier de finner etter noen dager. Tørr ikke prøve stixen ennå, blir litt lei meg om jeg ikke har oppnådd ketose, hvor lang tid tar det?
Syntes det er kjempefint med et slikt forum så man kan oppmuntre hverandre litt:rolleyes:
Jeg følger ikke ketolyse (ennå?) men henger meg på her selvom.
Sukk, er blitt syk. Orker ikke tanken på mat, spesielt ikke feit mat. Jeg orker ikke tanken på brød heller. Tror ikke det er noe sjakktrekk å vende tilbake til brød når jeg er "avvent" uansett.
Hva kan jeg spise tro? Skal på Blindern i morgen og må nesten ha med meg noe mat.
Argh, jeg er sä dustete!! Har spist litt av et kakestykke. Ble tatt litt pä sengen... Har ikke lyst til at alle skal vite at jeg slanker meg, og naboen kom pä dören vär med et fat med kakestykker som var til overs etter at de hadde feiret barnebursdag i dag. "Smak pä denne" sa hun. "Har bakt den selv og synes den ble veldig vellykket. Smak da!" og da fölte jeg at jeg MÄTTE smake siden hun stod der rett foran meg.
Dumt!!! Jaja, ny dag i morgen. Da blir det IKKE kake!!!!!
I slike situasjoner bruker jeg min matallergi for alt den er verdt ;o)
Hender også at jeg sier med et veldig unnskyldende smil at jeg har hatt en del problemer med magen og at jeg nå lar være å spise hvetemel for å se om det kan gjøre en forskjell....
Nesten for dumt at folk godtar den type unnskyldninger fremfor "Nei takk, jeg spiser kun lavkarbo"....
Hmm ned 1 kg denne uka, totalt - 3kg, gikk ned dobbelt så lite denne uka som første uka, utålmodig her.
Kansje det er normalt, men hører jo om andre som går ned 11 kg på 4 uker:confused:, og 2 andre som jeg kjenner gikk ned 8 og 10 kg på 4,uker. Men er ihvertfall i ketose så får håpe det løsner og det positive er at dem 3 kg tror jeg har forsvunne fra magen:cool:.
Huff til helga er det bryllup det blir en prøvelse
Hvor mye og hvor fort man går ned, er veldig individuelt.:p
Har man mye å gå ned, går det gjerne fortere. Menn går ned fortere enn kvinner, for andre kan brøderstatninger eller søtstoff eller tomater eller...... være ting som stopper opp vektnedgangen!
For å få med hode, kropp og hud er 0,5- 1,0kg pr uke det optimale vekttap!
Drikk nok væske, spis nok fett og ikke stress, så går det nok nedover for deg også!:D
Jeg synes at det ikke er lett å si at jeg går på slank’rn , særlig siden jeg nettopp har begynt og det overhode ikke vises. Jeg har kun gått ned 400 gr første uke og er engstelig for å mislykkes..
Kan mensen være en årsak det ? jeg har fulgt boka så langt jeg forstår den og kan ikke se at jeg har ”syndet” på noe vis.
Hva sier dere når dere blir invitert til ”kaffe og kaker” ?
Mensen er ofte en synder når det gjelder manglende vektnedgang. Jeg samler vann som bare det, og går opp 0,5 til 2 kg hver gang.
Morsomt uka etterpå, da!:D
Har verdens beste unnskyldning, jeg da! Har dia2 og alle skjønner om jeg ikke spiser kake!
Eller så tar jeg med egen kake, Gerds ostekake eller sjokolademoussekake!:sikle:
Ok, da ble jeg roligere med en gang :) og kan med andre ord se frem til neste uke, og håpe at vekten suser nedover.
Ta med egen kake (selv om jeg ikke har diabetes) var et godt forslag
tusen takk.
Ha ha, fint med ny "skravletråd" Elin, den andre, eller alle de andre ble litt forvirrende for folk. Dette var det vi trengte for å få i gang skravla igjen :D
Kjedelig med kakestykket, men skitt au, det har sikkert ikke noen innvirkning!
Jeg må slutte å veie meg flere dager i uken, jeg blir helt frustreret, opp og ned 1,5 kg på forskjellige dager, jeg skjønner det ikke. Så fredag og kun fredager skal jeg veie meg!
Ang. mensen, de fleste går ned igjen idet mensen ankommer, merkelig fenomen!
:eek: Jeg mister ikke vannet før 1-2 dager etter at jeg er helt ferdig, jeg!
Og da er det jo bare noen få dager til eggløsning, men da varer det bare et par dager før der glipper igjen!:D
Da jeg var i bursdag hos familien til samboern valgte jeg bort ris til middag og drakk bare kaffe. Det var det ingen som reagerte på, men det er kanskje annerledes når det er kaffe og kake, og bare det.
Ellers er jo egen kake en god idé.
Gleder meg til å bli frisk og få lyst på å både lage og spise mat. Nå blir det mye raske løsninger og karbs. Ser foreløpig dårlig ut med de 10 kg gitt.. :p
Så Gerd har en ostekake som går an?? Det skal jeg sjekke ut.
Ingen kake her i dag. Har vært flink og holdt meg til lovlige saker.
Jeg liker heller ikke å fortelle at jeg slanker meg. Både fordi det da blir så dumt om jeg mislykkes, fordi jeg da på en måte innrømmer at jeg er for stor, og fordi jeg ikke vil at folk skal vite at jeg ikke trives med den jeg er.
Jeg synes ikke at de er samsvar mellom hvordan jeg føler meg og hvordan jeg ser ut. Jeg føler meg ikke så stor og tung i kroppen. Jeg føler meg sunn og sterk, og da blir det nesten så jeg kvepper til når jeg ser meg selv i speilet eller på bilder. Litt rart...
Jeg skal ned totalt 24 kg. Jeg har "alltid" veid 60 kg, og jeg trives med den vekten. Jeg har et klesskap fulllt av "60-kilos-klær" og jeg gleder meg til å passe inni dem igjen. Jeg har jeans, gensere, topper, jakker, kule bukser og fint undertøy. Nå som jeg veier så mye har jeg ett par jeans som passer, og tre-fire topper som går an men som ikke sitter pent, så økonomisk sett vil det lønne seg å gå ned i vekt.
Fint at jeg har dere - felles mål og felles skjebne...
Mitt triks er å fortelle at jeg har valgt bort sukker og stivelse pga helsen, det aksepterer de fleste. Dessuten ser jeg ikke på dette som slanking men som en helseforbering, siden jeg stadig vekk får stadfestet bedre generell helse og ikke minst gode resultater på blodprøvene :D.
Har også over tid lært meg å "stå på kravene" i forhold til velmenende venner, kolleger, familie og naboer som inviterer til kake og kaffe, det skal jo ikke gå utover min helse (og psyke) at det serveres kake (les sukkerbombe)!
Er forøvrig helt med på forslaget om å ta med kake selv, det eneste jeg alltid passer på er å snakke med vertinnen/verten på forhånd slik at det ikke blir missforstått;)
Grotingeling: Så flink og standhaftig du har vært! Imponerende vektnedgang.
Jeg har ikke vært hos legen før jeg startet på ketolyse, men det hadde kanskje vært smart... Bør jo følge med på blodverdiene, står det ikke det i ketolyseboken også, tro?
Tusen takk!! Da kan jeg belønne meg selv med denne i helgen dersom jeg har vektnedgang på fredagsveiingen. Jeg er ikke egentlig noen kakemons, men jeg har akutt lyst på ostekake.
Jeg ser for meg nesten samme dialog, bare motsatt:
"Smak på denne! - Jeg har bakt den selv og den ble veldig vellykket. Smak da! Det er jo rohypnol-brownies med cyanid, jo! Smake smake smake."
(Det er sånn kake virker på meg iallefall zzzz hehe)
Men enig, man trenger ikke å fortelle alle at man slanker seg - jeg sier som regel også at jeg er allergisk til folk jeg ikke kjenner - som flere andre nevner her. På jobb og hos familie og venner sier jeg ifra akkurat åssen det er, og de er jevnt over flinke til å passe på at det lavkarbo-mat hvis de inviterer - og lager ikke noe ståhei hvis jeg nøyer meg med vann og kaffe :)
Skjær kyllingfilet på langs i 2cm tjukke strimler, stek til lett gjennomstekt. Rull en baconstripe rundt fra bunn til topp (sånn som de gjør m baconpølser på Shell vettu'). Stek til bacon er ferdig. Hiv på en stor skvett fløte og la det koke opp til alt er passe kremet. Pakk inn i matpapir/boks m mellomleggspapir.
Når du varmer dette i microen på jobb så kan du være sikker på at de andre ikke har så lyst på frukt og nøtter lenger :)
Det er 3 sider med oppskrifter, så du hadde nok bare et tilfelle av forbigående blindhet!;)
Edit: Og jeg lider nok av det samme, for jeg så ikke at tråden nå hadde fått to sider og at du alt hadde fått svar ! Men oppskriften ligger i den første linken jeg ga deg, altså! Side 2, 4. linje, 2. bilde!
Jeg hoppet på vekta nå i sta, og konkluderte med at fra i ettermiddag er jeg frisk nok til å spise lavkarbo! Har fortsatt ikke særlig matlyst, men om jeg lager lavkarbolasagne slik jeg lagde den forrige uke spiser jeg nok. Og det gjør nok samboern min også.
Takk for gode råd som kan brukes til å takke nei til kaker og søtgoddis:)
Det var nå godt at det ikke er bare jeg som ikke liker å fortelle at jeg prøver å slanke meg.
Jeg har fått noen kommentarer: ”nå igjen ?” ”ja ja vi får nå se hvor lenge det holder denne gang”:( Men for all del, de aller flest er veldig støttende, og de tar jeg vare på.:) Men det er de negative som stikker og gjør vondt. Skjønner de ikke at bak om en hver slankekur ligger det et inderlig ønske om å bli slank og holde seg der.
Takk takk - standhaftig..... er vel mest sta tenker jeg :D, og så kom jeg til et punkt hvor "snill pike"-syndromet medførte at jeg gikk opp i vekt nettopp fordi jeg aldri følte jeg kunne si nei takk. Har derfor omdefinert "snill pike".
Definisjon på snill pike: en pike som tar vare på seg selv, og setter sin egen helse forran "kravet" om å spise sukker, stivelse og andre karbohydrater når det serveres.
I spørsmål om hva en bør/skal spise når en er på besøk eller i kake-lag på jobb osv, så passer forøvrig en av setningene fra sikkerhetsprosedyren vi hører på fly:
"ta først på din egen maske, før du hjelper andre" oversatt til "ta først hensyn til deg selv, før du tar hensyn til andre".
Kun når det gjelder mat og drikke altså - jeg mener ikke at vi nå skal bli hensynsløse hele gjengen :p
er d sånn at mann samler vann når man har eggeløsning??
kanskje d kan være litt av svaret på vektoppgangen min i helga da.. ikke at har peiling når jeg har eggeløsning, min hvis man følger boka sø burde den ha vært rundt den tiden..
To dager til veiedag, folkens!! hisser-opp-stemningen
Har funnet en ideell lunsj for meg: skinkebiter, osteterninger, oppskäret agurk, en däsj seterrömme, mix mix mix og spis. Veldig friskt og godt og mettende.
Sliter litt med frokost. Orker ikke egg og bacon sä tidlig. Hva spiser dere til frokost?
Hei... Er ganske ny her... Å jeg skjønner nesten ingenting, hehe :o)
Jeg vil gjerne gå ned 10 kg til jul... Men hvordan kan jeg komme meg inn i gjengen her? :o)
Herlig! Etter noen dager med sykdom ble det lavkarbolasagne med litt grønn salat til middag. Deilig å fortsatt være mett! Gleder meg allerede til i morgen.
Nå har jeg lest så mange steder her inne på forumet at på lavkarbo spiser man når man er sulten, (Ikke som når man teller kalorier hvor det er veldig viktig med frokost for å få i gang forbrenningen!) altså må du ikke spise frokost dersom du ikke orker det. Drikk masse vann istedet så spiser du når sulten tar deg ;). Jeg hiver ofte bare i meg noen skinkebiter.
Jeg må le, det er fortsatt vanskelig å tro at man virkelig kan spise dette uten å "bli feit :D" Høres nydelig ut forresten!!!
Jeg laget osteknekkiser av mager hvisost i dag, ble godt det og, ikke noe fettsøl som rant, tok krydder på før jeg hadde dem i microen. Men, de blir vel for lite fett i til denne dietten :rolleyes:
Jaaa to dager til veiing, kjempespent. Kommer til å bli så skuffet om jeg ikke har gått ned mye, er jo kjempeflink omjeg skal si det selv! :p
Mmmm... det høres godt ut:) Skal teste det en dag. Jeg spiser veldig lite kh, så gjør nok ikke noe at jeg spiser noen få paranøtter på jobb. Jeg må jo prøve å holde 15 kh. Utregningen på diett.no er kjempebra!!
Til helgen skal jeg til kaker i et bryllup, gruer meg allerede.. Kan jo ikke spise noe, det ser jo dumt ut.. Er det noen kaker som er "mye" sunnere enn andre (bortsett fra lavkarbo kaker da)? Hvor mange gr kh er det egentlig i ett lite stykke m. f.eks eplekake?? Skal forresten lage CC kake en dag, laget en som står i Grete Roede boka for noen år siden, den var ikke så verst den heller;-)
Hvis jeg skulle valgt en høykarbokake å skeie ut litt med ville jeg valgt en med nøtter eller lignende fremfor en med epler og masse hvetemel. Krem og noen bær er også fint om det finnes.
Ja, det var lurt. Jeg mååå jo ikke spise hele bunnen heller da om det er bløtekake. Håper brudeparet har med bikkja si på kake:rolleyes: Skal nok greie meg på et hvis, er ikke bekymret over at jeg får sug. Er ikke kakemons (bare sjokomons), fant forresten lavkarbo sjokolade på Smart Club, kun 6,1 kh på en porson med fire biter... vet ikke hvordan den smaker altså - den ligger trygt i kjøleskapet:)
Er det mulig for meg å joine denne "gruppen"? Prøvde meg på lavkarbo i fjor høst, men etter jul ble jeg "fanget" i karbojungelen igjen...Så på tirsdag begynte jeg med ketogent kosthold igjen..For å komme igang har jeg kjøpt en ketogen startdiett hos Foseid, og maten har hittil smakt godt. Så er spent på om det gir noen resultater...merker i hvertfall den hodepinen det er snakk om når man er på vei inn i ketose. :D
I morgen er det forresten veiedag igjen. Må si at jeg gruer meg litt, men dersom jeg ikke har gått ned noe særlig så er det jo "bare" å legge seg i selen.
Heter det det? Å legge seg i selen? Ble plutselig usikker...
Kampen mot dårlig samvittighet denne uken. Jeg svømmer egentlig hver onsdag, men jeg kom meg ikke avgårde i går, og hadde bestemt meg å komme meg avgårde i dag, men det gang ei. Men jeg SKAL dra til onsdag igjen, om jeg ikke kommer meg avgårde før.
Nå er det vel snart veie dag i gjen, blir spennede å se hvordan denne uka har gått.
På grunn av totalt magekaos har jeg gått over til noe mer Lindbergish for å se om det kan rette opp den gale magen. Noget tvilende til om vekta fortsetter nedover, men henger med og krysser fingrene ;)
Tickeren min teller kun hele kilo ser jeg, det er jo litt kjedelig da, men det får bare være.
Nedgang heldigvis. Skulle bare mangle, hadde jeg bare beveget meg litt også nå (trent menes med det) så hadde det sikkert gått enda fortere nedover. Vel, for fort er uansett ikke bra...
Så bra at jeg får være med her :p Hjelper masse på motivasjonen... Ketogen startdiett ala Foseid er en 14 dagers meny med "ferdigmat" jeg har bestillt på spisdegslank.no. Mest fordi jeg er i en travel livssituasjon for tiden. Planen er jo å lage måltider selv, men må bare komme meg godt inn i opplegget først...og få litt bedre tid. Nå, etter 4 dager merker jeg i hvertfall at jeg ikke er like sulten som de første par dagene og i går var ketostixen også lilla...ikke mørk, men lilla ;) Hvordan er det med trening, hvilke treningvarianter anbefales? Er medlem på Elixia og der er det jo plenty å ta av...
Takk for det :)
Heller nedpå med vann, så tror ikke det er noen fare for å være uttørket..hehe.
Da er det bare å fortsette med trening som jeg alltid har gjort da:) Det stod på inoskrivet i dietten at man skulle unngå trening den første uken, pga inngangen i ketosen og ubehaget det kunne føre med seg. Men nå er formen tipptopp uten hodepine:p
Stååå på!!!
Jeg håper det er lov å hive seg på her, begynte dietten denne uken, og har klart fem dager nå, og føler det har gått kjempegreit. Foreløpig bare 10mg/100ml ketoner, og vet ikke helt hvordan jeg skal klare å spise mer fett, men skal prøve :o Skal sies at jeg ikke har kjempeproblemer med å droppe brød og pasta grunnet glutenallergi, og frukt allergien min gjør det lett å droppe det, men fast food og iskrem er litt verre :/
Målet mitt er som gruppe navnet, 10 kg til jul, og 15 til sommeren, delmål 5 kg til 11 november når jeg får besøk av mamma, hadde vært kos å vise henne at jeg klarer det:) Største problemet nå er å jogge, hatt noen fine hodepiner idag og igår, og til tross for at jeg alltid har løpt mye, er det hardt på denne kuren. Men litt motgang skal man vel ha!
Kan noen hjelpe meg med følgende spr.
Hvorfor er det viktig å få i seg ett viss antall karbohydrater for å gå ned i vekt?
Er ikke det å være i ketose et signal på at man gjør ting rett, hvis ikke hva er poenget med å bruke Ketostix ? (foruten å sjekke at vi drikker nok væske)
Det med antall karbohydrater er veldig individuelt, 15 - 20 g. om dagen er jo det som anbefales på ketolysekuren feks, men noen må gå høyere, andre lavere. Man må bare prøve seg fram.
Det er ikke nødvendigvis pga vektnedgang man skal ha i seg så og så mye karber. Vi trenger de vitaminene og mineralene man i tillegg får fra grønnsakene!
Noen trenger også karber for at kroppen ikke skal gå på sparebluss. Jeg går ikke ned i vekt under 20 karber. Mellom 20 og 30 passer for meg!
Man kan fint være i ketose uten å gå ned i vekt!:eek:
Takk for svar.
Nødvendigheten av karbohydrater er jo logisk sånn du forklarer det . takk takk.
Men jeg trodde det var et poeng å komme i ketose for å gå ned i vekt, men slik er det altså ikke ?? Er det da slik at vi først skal følge oppskriften til punkt å prikke, og så eventuelt regulere antall karb. opp eller ned for å finne det som passer best for den enkelte ?
Det hjelper veldig på vekttapet å være i ketose, men karbohydrat- grensene er induviduelle og mange går jo ned masse på lavkarbo uten å være i ketose i det hele tatt!
Dersom man går ned i greit tempo, er det jo ikke noe problem, men stopper vekten opp, er antall karber noe man må se på!
Jeg gikk ikke noe ned da jeg var kjempestreng på karbene, lettet litt på regimet og gikk plutselig ned, sakte, men sikkert!
For meg er ikke lavkarbo/ketolyse en slankekur(selv om jeg virkelig trenger det også!), men en livsstilsendring. Har allerede dia2 og håper å holde den i sjakk med lavkarbo og piller så lenge som mulig så jeg slipper alt trøblet med insulinsprøyter!
Takk Kitt,for at du tar deg tid og forklare. Nå skjønner jeg også dette med ketose mye bedre :) Fint for oss som er ny her å få svar på alle våre spr, igjen takk og takk :)
Jeg vil bare si at det er utrolig motiverende med dette forumet. Gleder meg til å lese her hver dag, alle er så positive :) Når jeg forteller venner og kollegaer at jeg ikke spiser karbohydrater i en periode, får jeg masse kritikk. Spesielt fra en god venninne fra barndommen. Blir skuffa over folk rundt meg som kritiserer før de vet hva ketose er:confused: Er det flere som møter slik motstand?
Jeg hadde håpet at jeg kunne få litt mer støtte når jeg skal ned i vekt. Genetisk så nyttegjør nok ikke farssiden av slekta mi kh like godt som andre. Så når tynne venninner begynner å lekse om at det er bare å ha et sunt norsk kosthold. JA, det er vel det. Men jeg kan ikke spise vanlig mengder brød. Legger på meg. Jeg har spist sunt med litt godis i helgene og gått opp 10 kg på et år. Så hvis noe skal funke så må det være ketolyse. Jeg har troa på dette så da blir det så frusterende med kritikk fra personer som står meg nær. Jeg orker ikke å gå gjennom en GR-kur til, var så sulten hele tiden - men gikk jo ned. Så får meg tror jeg lavkarbo er tingen:)
Desverre er det mange her som opplever en god del pepper fra omgivelsene!:eek::nedfor:
Det er liksom greit om man har cøliaki eller en eller annen allergi, men folk har vanskelig for å godta at noen rett og slett har veldig lav toleranse for karbohydrater!
Ja, dette forumet er godt å ha!:)
Faren for å bli hekta er stor, men bedre det enn mye annet!:D
jeg ble såå glad når jeg kom til venninnen min på fredag, og hun hadde kjøpt inn pepsi max og bacongull bare for meg! hun hater pepsimax og er vegitarinaer såjeg ble overaska gitt:D
venninnene mine godtar d, og familienmin likeså..men svigers håner oss litt:rolleyes: stakkars sønnen, skal hanikke få vaffel i dag han da:mad:
Familien min godtar det, og jeg prøver å forklare hvordan ketolyse fungerer, men det blir litt avansert. Da jeg var i bryllup i går hadde de kun kakekest etterpå, det var sikkert 15 forskjellige herlige kaker, men jeg nøyde meg med å spise innmaten på ostekake:-) (Mens vi ventet på serveringen stakk jeg på benistasjon og kjøpte baconpølse og en pakke ost som jeg brukte som lumpe. he he)
Teller alle karbohydrater? Orker ikke det jeg, spiser bare ikke kornprodukter, ris, poteter og godteri. Leste forresten i boka til Torkil at noen "sukkerfrie" pastiller blir gjort om til sukker i magen. Holder meg borte fra det jeg for å være sikker. Vekten går fort nå å får utslag på ketose hver kveld:-)
Skikkelig stolt idag, var på byen igår, og kun på vannvognen og en cola light (og overlevde til 4am), tok meg selv i å spise litt peanuts, men hadde fortsatt ketose idag, så det gikk visst greit.. Vennene mine reagerer litt på at jeg ikke drikker, men ellers går det veldig fint! :)
Huff, nå er jeg deppa:( har stått stille denne uka, og i går bestemte jeg meg for å ta en karbodag fordi jeg rett og slett var sliten og lei og hadde lyst på alt det jeg ikke kan spise.....Så en gedigen sprekk altså.....håper sååå inderlig at jeg klarer å gå ned ti til jul, men nå står det VELDIG stille her, og slik har det vært med de siste kiloene, stille i 3 uker og så detter det en kilo, så stille så detter det en kilo...Det er så frustrerende når det i starten bare gikk nedover og nedover ganske så jevnt....men har funnet ut at jeg tåler ingenting heller da før vekta stopper, så jeg må holde meg på veldig BASIS kosthold med kjøtt og grønt for å gå ned.....Og så trener jeg knallhardt så håper mye er at jeg får muskler i stedet for fett på kroppen....Huff jeg er bare litt lei akkurat nå - har holdt på siden august, og er litt lei.....
Stå på marithja.
Holdt på sien august sier du, og jeg ser på tickeren din at du har gått ned mye. Også mer enn meg, som også startet i august.
At det står stille har jeg også opplevd, men, et løsner.
En liten søndagsYIPPYKAYEY hæppyhæppy fra meg ;
Etter drøyt 6 uker på Ketolyse med en heavy diare og magesmerter har jeg gått over til type Fedon-kosthold. Er så og si kvitt mageproblemene og stooorkoser meg med enda mer variert mat :D Vekta tusler sakte men sikkert nedover og energien er bedre enn på flere år !
Knallherlig å finne en lavkarbovariant som ser ut til å passe meg og kroppen min !! :_punk:
Det er bare sååå deilig å slippe magesmertene ! :D
Kan jo både spise og forlate huset uten å først kartlegge toalettmulighetene ;)
Deilig å slippe smertene og kjenne at energinivået er oppadgående, bare gått rundt og smilt de siste dagene jeg :D
Jeg har ikke brukt mål. Men merker det utrolig godt på klærne. :)
Har ikke vært hjemme hos meg sjøl på noen dager heller, og på ukjent vekt, så stoler jeg ikke på resultatet.
Viser iallefall 1 - 1,5 kg mindre den som er her, enn den jeg har hjemme.
Så jeg må vente til i morra før jeg vet hvordan denne helga har endt. Tror jeg har gått litt opp.. :o
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.