Jeg har nå vært i ketose i 12 uker, og gått ned 17,7 kg.
Spørsmålet mitt er da hvor lenge kan man egentlig være i ketose? Tenkte og gå frem til jul, og kose meg i julen og begynne på den igjen i januar.
Er det til og anbefale?
For jeg har aldri følt meg så bra, humøret og formen, og generelt alt er på topp:D:D:D.
Jeg kommer aldri til og gå tilbake til det andre kostholdet jeg hadde før, da dette fungerer så bra for kroppen min:)
Men har hørt at det er farlig og være i ketose for lenge, så er vel egentlig det jeg lurer på:confused:.
Har aldri følt meg så bra, så håper ikke det;)
Jeg har snart vært i ketose (mer eller mindre sammenhengende) siden april i fjor, altså 1 1/2 år.
Har det så bra, og har problemer med å se for meg et kosthold med noe særlig mer karber.
Jeg skulle liksom gli over på Lindberg, men det har jeg ikke klart.
Jeg fikk målt totalkolesterolet mitt her om dagen og det var på 4,28. Normalverdier for min aldersgruppe er 3,3 - 6,9, så jeg ligger altså i det nedre sjiktet. Nå har jeg aldri fått målt kolesterolet før, så jeg aner jo ikke hva det var tidligere, men jeg tror ikke at det har vært mye lavere??
Jeg vet også at man burde fått målt LDL og HDL-verdiene, for totalverdien sier egentlig ikke så mye, men dette var "gave" ifm at jeg gav blod.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.