< Tilbake til oversikten

Halleluja!

Lykke Li sa for siden:

Ja da var det mandag, og det er en uke siden jeg begynte med ketolysekuren.

Vekta i dag viser 4,5 kg mindre en den gjorde sist mandag:D!!!!!

Jeg er selvfølgelig lykkelig, men jeg blir litt betenkt. Er det fornuftig å gå ned så mye så fort:confused:? Jeg forstår at det må være en del veske som forsvinner, men det må da være noen kilo med andre ting også (forhåpentlig vis)

Jeg spiser mye fett, og mener selv jeg får i meg mange kalorier. Jeg skal ikke ned mer en 13-15 kg i alt, og målet var å klare dette til jul.

Jeg regner med dette er en kikkstart for min del:D, og at vektnedgangen etter hvert kommer til å stabilisere seg. Men er det slik at jo fortere en går ned, jo lettere er det å legge det på seg igjen?, og er det noen måte å bremse litt på, uten å gå ut av ketose?

Det blir kjempespennende å se hvordan neste uke blir, og jeg er uasett kjempehappy over at buksa som stramma sist mandag, sitter som støpt i dag.

Lykke til folkens, og ha en flott uke :)

jvb sa for siden:

Jeg gikk ned omtrent samme på min første uke. Ca 2 kg av det som er borte er sannsynligvis vann som er bundet til glukose i musklene dine - og hvis/når du begynner med vanlig karbomat igjen så vil disse ca 2 kiloene komme rett på igjen.

Uansett så er det er kjempebra resultat - 4,5 - 2 = 2,5 :)

Noen andre har sikkert en fornuftig biokjemisk forklaring på dette :)

luringen sa for siden:

herlig kickstart! Og noe er jo vann etc, men herlig er det. Og ja; det vil gå saktere

SunnhetMedSirrup sa for siden:

signerer...!! :D

Torkil sa for siden:

Hei
Grattis med superstart. Kos deg med en gylden start og nyt det gode livet.
Lykke til videre
Vennlig Hilsen
Torkil :)

Lykke Li sa for siden:

Takk skal dere ha :).

Må si dette kjennes bra ut, ja. Nå er også formen stigende, etter en litt tung uke rent fysisk. Trøttheten har gitt seg, og jeg tenker ikke hele tiden på hva jeg skal spise neste måltid.

Kjenner at det jeg savner mest, er noe å kose meg med til kaffin. Når jeg er aleine er det greit, men når resten av gjengen spiser vaffler og sjokoladekake, blir det litt stusselig. Jeg bruker en god dæsj med fløte, men må nok inn å utforske oppskriftsforumet litt etter hvert.

Spennende tider.....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.