Jabba sa for siden:
For min egen del må jeg si at oppskriften på lavkarbo taco krydder er den jeg definitivt bruker mest....hva med dere andre?
Jabba sa for siden:
For min egen del må jeg si at oppskriften på lavkarbo taco krydder er den jeg definitivt bruker mest....hva med dere andre?
Viclin sa for siden:
Jeg tror nok kanskje det er tacokrydderet her også, ja.
Nannah sa for siden:
Det må bli brødoppskrifta mi det :D
Veggpryd sa for siden:
For tiden bruker jeg mest pizza med egg og Nestargel. Den er så kjapp, god og himla mettende. Lager den flere ganger i uka.
frøken sa for siden:
Og jeg bruker mest pizzarull oppskrifta di:)
Carisma sa for siden:
Karins Beste brød og chili-saus eller tikka masala sausen. Men nå begynner jeg å kunne de utenat :D
SunnhetMedSirrup sa for siden:
jeg spiser mest rent kjøttdeig, kylling lår, ikek altid saus..
liker best selve godsakene jeg :lol:
Ninasju sa for siden:
Knekkebrødene til Nannah! Og ellers har jeg testet ut noen pannekakeoppskrifter :-)
Bøtt sa for siden:
Det må nok bli knekkebrødene til Nannah ja ,lager de ca en gang i uka.Ostelasagne lages også ofte.
Kanutten sa for siden:
Fløtegratinert sellerirot! Sikle!
Imp sa for siden:
Mhms frokostpannekake. Bytter ut havregryna med malte nøtter. Lager seksdobbel oppskrift, da holder den lenge, siden ungene også spiser denne.
Lissi80 sa for siden:
Nøttescones-ene fra Hexeberg oppskrifts boka :) Spiser de daglig til frokost eller lunsj.. Knekkebrødene til nannah bakes også regelmessig -kjempegode :)
Av søtsaker lages nok hjemmelaget bounty mest og raw sjokolade..Finner liksom ikke anledning til å bake ei kake liksom..Eller det går vel mest på samvittigheten kanskje ;) Spiste jo ikke kaker midt i uka før heller, så gjør liksom ikke det nå heller..og i helgene er det stort sett så travelt, så blir mest med de enkle, små variantene :) Men jeg har faktisk planer om å lage en lavkarbokake/muffins/is i helgene fremover, for det er litt viktig å kose seg litt ekstra når det er helg :)
kiril sa for siden:
før var det den kokkos melk kylling grateng greiene, men nå er det eggemelk og taco grateng blir aldri lei <3
Dolsi sa for siden:
Nannahs knekkebrød :D
Suz sa for siden:
Knekkebrød!
Veggpryd sa for siden:
Nå bruker jeg mest taco-krydderet. Nå for tiden har jeg ikke tid til mer avansert mat enn stekt kjøttdeig...:o
Señora sa for siden:
Tacokrydderet.
TrillTrall sa for siden:
Bruker i grunnen ikke så mye oppskrifter, men lager ofte en stor kjele Ziggys tomatsuppe og fryser ned i porsjonsbokser til lunsj. :) Dvs. jeg avviker jo fra oppskrifta etter hva jeg har og hva jeg liker oppi, men det er jo litt av sjarmen. :ja:
ThereseA sa for siden:
Tacokrydder...
Zillah sa for siden:
Eggemjølk og frukostpannekaker er vel på topp av det som har ei slags "oppskrift", trur eg.
Idarull sa for siden:
Vennlige knekkebrød har vi laget mest hjemme. Mamma har begynt på lavkarbo og hu lager cirka en gang i uka tror jeg.
Antoinette6 sa for siden:
Nannahs knekkebrød, - uten tvil !
FrøkenFjong sa for siden:
Karens lavkarbo brød
Fruitdrops sa for siden:
Tacokrydder og eggemelk er vel det jeg bruker mest av oppskrifter. Ellers pleier jeg bare å slenge sammen noe ettersom hva jeg har eller vil ha.
Supera sa for siden:
Eggemelk :snill:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.