< Tilbake til oversikten

Hvilken lavkarbo-oppskrift bruker du mest?

Jabba sa for siden:

For min egen del må jeg si at oppskriften på lavkarbo taco krydder er den jeg definitivt bruker mest....hva med dere andre?

Viclin sa for siden:

Jeg tror nok kanskje det er tacokrydderet her også, ja.

Nannah sa for siden:

Det må bli brødoppskrifta mi det :D

Veggpryd sa for siden:

For tiden bruker jeg mest pizza med egg og Nestargel. Den er så kjapp, god og himla mettende. Lager den flere ganger i uka.

frøken sa for siden:

Og jeg bruker mest pizzarull oppskrifta di:)

Carisma sa for siden:

Karins Beste brød og chili-saus eller tikka masala sausen. Men nå begynner jeg å kunne de utenat :D

SunnhetMedSirrup sa for siden:

jeg spiser mest rent kjøttdeig, kylling lår, ikek altid saus..

liker best selve godsakene jeg :lol:

Ninasju sa for siden:

Knekkebrødene til Nannah! Og ellers har jeg testet ut noen pannekakeoppskrifter :-)

Bøtt sa for siden:

Det må nok bli knekkebrødene til Nannah ja ,lager de ca en gang i uka.Ostelasagne lages også ofte.

Kanutten sa for siden:

Fløtegratinert sellerirot! Sikle!

Imp sa for siden:

Mhms frokostpannekake. Bytter ut havregryna med malte nøtter. Lager seksdobbel oppskrift, da holder den lenge, siden ungene også spiser denne.

Lissi80 sa for siden:

Nøttescones-ene fra Hexeberg oppskrifts boka :) Spiser de daglig til frokost eller lunsj.. Knekkebrødene til nannah bakes også regelmessig -kjempegode :)

Av søtsaker lages nok hjemmelaget bounty mest og raw sjokolade..Finner liksom ikke anledning til å bake ei kake liksom..Eller det går vel mest på samvittigheten kanskje ;) Spiste jo ikke kaker midt i uka før heller, så gjør liksom ikke det nå heller..og i helgene er det stort sett så travelt, så blir mest med de enkle, små variantene :) Men jeg har faktisk planer om å lage en lavkarbokake/muffins/is i helgene fremover, for det er litt viktig å kose seg litt ekstra når det er helg :)

kiril sa for siden:

før var det den kokkos melk kylling grateng greiene, men nå er det eggemelk og taco grateng blir aldri lei <3

Dolsi sa for siden:

Nannahs knekkebrød :D

Suz sa for siden:

Knekkebrød!

Veggpryd sa for siden:

Nå bruker jeg mest taco-krydderet. Nå for tiden har jeg ikke tid til mer avansert mat enn stekt kjøttdeig...:o

Señora sa for siden:

Tacokrydderet.

TrillTrall sa for siden:

Bruker i grunnen ikke så mye oppskrifter, men lager ofte en stor kjele Ziggys tomatsuppe og fryser ned i porsjonsbokser til lunsj. :) Dvs. jeg avviker jo fra oppskrifta etter hva jeg har og hva jeg liker oppi, men det er jo litt av sjarmen. :ja:

Zillah sa for siden:

Eggemjølk og frukostpannekaker er vel på topp av det som har ei slags "oppskrift", trur eg.

Idarull sa for siden:

Vennlige knekkebrød har vi laget mest hjemme. Mamma har begynt på lavkarbo og hu lager cirka en gang i uka tror jeg.

Antoinette6 sa for siden:

Nannahs knekkebrød, - uten tvil !

Fruitdrops sa for siden:

Tacokrydder og eggemelk er vel det jeg bruker mest av oppskrifter. Ellers pleier jeg bare å slenge sammen noe ettersom hva jeg har eller vil ha.

Supera sa for siden:

Eggemelk :snill:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.