< Tilbake til oversikten

Nå har jeg lagt gullegget nå!

Hillelille sa for siden:

Jeg bare sier det; Zalo i oppvaskmaskinen er ingen god idè overhode!!!:o

Charlott sa for siden:

Høres ut som en interessant opplevelse ..... :D

Gerd sa for siden:

:lol:

Abbe sa for siden:

= full kjøkkenvask!

Hillelille sa for siden:

Om kan kaller en halvmeter skumdunge opp etter veggen og over hele fo*****a kjøkkengulvet interessant så :p

Til mitt forsvar skulle jeg bare "vaske" oppvaskmaskinen ettersom den ikke vasker koppene min ordentlg, men legger igjen små rusk i glassene som må skures bort. :o

Gerd sa for siden:

Du får eget middel til å vaske oppvaskmaskina med :ja:

Men du fikk da tatt kjøkkenet i tillegg da ;)

Charlott sa for siden:

Det høres fortsatt ut som noe det kunne vært interessant å sett, uten at jeg har det minste behov for å forsøke det selv :p

Kitt sa for siden:

Når min oppfører seg sånn, er det fordi filtrene i bunnen er fulle av et eller annet!:o
Tar dem ut og skyller dem i godt, varmt vann, evnt bruker oppvaskbørsten for å få vekk alt gørr, og VIPS! Glassene mine blir rene igjen!:D

Skader heller ikke med en runde sånn oppvaskmaskinvaskemiddelgreie!
Bortsett fra lommeboken! Syns den er vel dyr!:p

Carisma sa for siden:

Og hvis det er tomt for glansemiddel blir tingene matte/ser uvasket ut.

Jeg skyller ALLTID godt av ting før jeg setter i maskinen. På jobb gidder ingen det (og ingen vasker filteret heller), og stadig må maskinen vaskes om igjen fordi matrester fyker rundt og fester seg på andre ting.

Hillelille sa for siden:

Jeg vet at det finnes eget middel til dette, men det hadde innebåret en tur på butikken og det gadd jeg jo ikke:p

Det er ikke fordi filtrene er fulle av dritt, for jeg har vasket dem flere ganger OG vasket koppene så godt at jeg like gjerne kunne satt dem inn i skapet.

Det er sånne bittesmå korn som legger seg i glass og kopper og det sitter veldig godt fast. Jeg mistenker det er fordi jeg har brukt oppvaskmiddel av type billigmerke, og det burde man ikke bruke i verken oppvaskmaskin eller vaskemaskin (vaskemiddel that is) fordi de de etter en stunds bruk ødelegger maskinen.

Mona S sa for siden:

Hei! jeg vasker også oppvaskmaskinen med zalo, men setter den bare på skylling, og da blir det ingenting skum, og den verste møkka forsvinner. Og da sitter ikke filteret i...

Kan ikke unngå å trekke litt på smilebåndet, ser deg for meg til knes i skum mens du sliter deg i håret og banner så det lyser rundt deg:lol:

grotingeling sa for siden:

:lol: Skumbad :lol:
Har gjort dette selv, og fikk seriøst flashback nå :p

Lava sa for siden:

Er ikke det som setter seg på glassene såperester da?
Skjer her og, og jeg trodde vi brukte for mye såpe, så jeg bruker
mindre såpe nå.
Og kun en halv sånn pose med regngjøring, når det trengs :ja:

Hillelille sa for siden:

Jeg mistenker at det skjer pga bruk av billig oppvaskmiddel ja, at det dannes ett eller annet når det blir vått..for det skjer aldri når jeg bruker sun...

Carisma sa for siden:

Hvis dere har FK-butikk i nærheten så har de storpakning med sun tabletter billig. (Omo også forresten, kjøper bare der vi nå).

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.