grotingeling sa for siden:
Her kan vi diskutere, kommentere og sludre om vektreduksjonen vår fram mot jul
Vektreduksjon rapporteres her :D
Her kan vi diskutere, kommentere og sludre om vektreduksjonen vår fram mot jul
Vektreduksjon rapporteres her :D
Start: 95,5kg Mål: -10kg Nå: 95,2kg Sist uke: -0,3kg Hittil: -0,3 kg
ketomamma sa for siden:
Haha, ok, jeg gjorde det samme. Haha, skal ta den bort.
Charlott sa for siden:
Charlott:
Start: xx kg Mål - 10 kg Nå xx kg Sist uke -0,0 kg Hittil -0.4 kg
(Ble veldig mye mer oversiktlig når du delte tråden ja :) )
Anom sa for siden:
Anom:
Start: 85kg Mål: -10 kg Nå: 84.4 kg Sist uke: - 0,6kg Hittil: -0,6 kg (2/10-09)
Kitt sa for siden:
Kitt:
Start: 92,5kg Mål: -10 kg Nå 92,1 kg Siste uke: -0,4 Hittil 0,4 (021009)
Anom sa for siden:
Klarer vi noen tonn til jul tilsammen?
catzie sa for siden:
Uten den oversiktlige fine listen? Meningen var vel å endre fakta i listen etterhvert som vi gikk ned? Ellers blir det "umulig" å sammenligne resultater :-)
Anom sa for siden:
enig
Ingenting i veien med liste, men siden vi er så mange som rapporterer så vil det oppstå samme situasjon som det vi hadde i dag; noen kopierer en liste som ikke er oppdatert og dermed faller en del av de innmeldte resultatene ut. Skal vi ha liste så må en av oss ta ansvar for å samle inn de rapporterte verdiene og sette opp en liste på f.eks. fredager.
aslaug sa for siden:
Er ikke det en annen tråd også? Ble litt forvirra nå:o Jeg rapporterte vekt i den andre tråden i dag
ketomamma sa for siden:
Hva om vi bruker denne?
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=28578 :)
aslaug sa for siden:
Ja kan vi ikke det????:D:D Og kanskje bruke denne til prat, diskusjon osv?
Absolutt - denne tråden er herved endret til diskusjonstråd ;)
Denne tråden er nå endret til diskusjonstråd
Charlott sa for siden:
Hehe, eeer dere einge om at her skal del slarves og veierapportene skal i den andre tråden ??
Jepp :D
Charlott sa for siden:
Da er jeg med ;) Som en skikkelig Indre Enfolding må det litt teskjeer til ;)
Velkommen i klubben, og beklager at det ble en del rot - my bad :o
Charlott sa for siden:
Litt kreativt rot fresher bare opp, null problem :)
aslaug sa for siden:
Hei!
Er utrolig fornøyd med vektnedgangen(2 kg), denne uka, men selvfølgelig er det mye vann i dette.Men veldig motiverende:D:D
Har vektskrekk og er glad for at jeg tør å gå på vekta igjen, men tenker veldig på hvis vekta plutselig viser litt opp en dag. Før i tida når det skjedde, så var resten av dagen ødelagt for meg.Etterhvert har jeg ikke turt å veie meg.
Men det blir jo litt feil det også,har jo lagt på meg flere kg.
Er det flere her med vektskrekk??
[font=Comic Sans MS][/font]
Tictac sa for siden:
Å, jeg vil også være med!
Har egentlig målom 9-10 kilo til påske, men samma det! Kan jo prøve til jul! Går det unna i samme fart greier jeg det, men regner med at det stagnerer litt når jeg nærmer meg det endelige målet.
løpe og endre tickeren min fra 9 til 10 kilo
Edit: fant "ned 5 kg til jul"-tråden som blir mer riktig for meg å bruke
aslaug sa for siden:
Hei!
I morra er det vekta igjen, det blir spennende.:eek:
Det har blitt litt mye vin i helga, men hatt det veldig greit med maten.:D:D
[font=Comic Sans MS][/font]
Hvordan har det gått med dere andre? Er det flere som er spent?
Hadde en snik-veiing i dag, og har nå gått ned 500 g siden mandag. Det betyr at jeg nå endelig har nått delmål 1 i MUP'en min :D
Og ja - jeg er veldig spent på morgendagen, hadde jo vært kjekt å se 94-tallet:p
Kitt sa for siden:
Jeg syns selv det har gått bra med maten, men er alt for lite flink til å drikke!:(
Med mensen få dager unna, er jeg redd morgendagens veiing blir litt nedtur!:nedfor:
Skal ikke ta sorgene på forskudd, da!:p
aslaug sa for siden:
Skikkelig lykke til til deg og alle oss andre!:D:D
Nemo sa for siden:
Hei=)
Jeg har ett kjapt spørsmål her. Jeg er en person som strever skikkelig med å få i meg mat hver eneste dag, men det er frokosten som er aller verst. Det måltidet er jo det viktigste og jeg lurer på hvor ille det er om jeg spiser en brødskrive med ost til frokost? Etter en uke på denne kuren er jeg veldig lei egg og salat, og jeg føler at den eneste måten for meg å være med er denne ene skiva hver dag.
Siden jeg ikke har noen vekt kan jeg dessverre ikke henge meg på lista enda, men jeg har startvekt fra forrige mandag også skal jeg skaffe meg en vekt til lønningen som kommer=)..
luringen sa for siden:
skive, som i kneipbrød eller som i f.eks nannah sitt eller karin sitt brød? ;)
Nemo sa for siden:
Som i butikkbrød dessverre;)
Ødelegger det hele dietten? Jeg tror, eller liker å tro, at jeg er flink til å holde karbohydratene godt unna maten resten av dagen.
Carisma sa for siden:
Du vil forvirre kroppen endel vil jeg tro.. Litt sånn start-stopp-start-stopp... :o
Men det er en høykarbomyte at frokosten er det viktigste måltidet. Lavkarbere spiser når vi er sultne, og slutter når vi er passe mette. Hvis du ikke er sulten før kl 11, så er det helt ok.
For egen del så klarer jeg ikke spise før et par timer etter jeg har stått opp. Så jeg tar med frokosten på jobb og spiser den etter ca en time på kontoret. Da begynner jeg å bli sulten, og det holder akkurat til lunsj.
Nemo sa for siden:
Det vanskelige er å få i seg noe når jeg først er sulten;)
Nutta sa for siden:
Da fant jeg skravletråden også! har vært litt forvirra i en vending, men tror jg fant ut av det nå! :D
NÅ! sa for siden:
jeg er med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.