< Tilbake til oversikten

Ketolyse på DVD - hvordan er denne?

Cornelia sa for siden:

Hei, prøvde å spørre om dette i en annen tråd men fikk ikke noe respons så jeg prøver her isteden.
Lurer på å ta en periode på ketolyse (spiser nå generell LCHF mat) for å få igang vektnedgangen min igjen...
Har lyst til å få med med samboeren på dette også.
Så på Meny at det finnes et Ketolysekurs på DVD, og tenkte at dette er jo faktiskt noe vi kan se på sammen, isteden for at begge skal lese boka for det tar jo sin tid :o
Men den kostet nesten 400 kr tror jeg så jeg vill gjerne høre først om noen har den og om den er bra.
Så, hva synes dere?

Gerd sa for siden:

Jeg har både bok og dvd....

Boka har jeg snart lest i "fillebiter" :lol:
Dvd har jeg sett litt på. Syns det er mer ork å ta frem den og finne tid til å se....

scartz sa for siden:

Jeg personlig syntes ikke dvd'en var så veldig mye å skryte av.
Boka er MYE bedre. Er begrenset med informasjon man får på dvd'en, mener jeg å huske...

Cornelia sa for siden:

OK, takk for tilbakemeldingene!
Da er vel boka mer å satse på tenker jeg...
:)

Vaffel sa for siden:

Jeg syntes DVD'en var helt OK!

En fordel med DVD'en, slik jeg opplevde det, var at jeg fikk en opplevelse av at opplegget var lett å gjennomføre. Altså... å se på dvd'en er jo som å delta på kurset, regner jeg med? Sånn sett ga dvd'en meg pågangsmot og trygghet på at dette skulle jeg fint klare.

Men boka er aller viktigst! Man kan klare seg uten dvd'en, men ikke uten bok.

trillian78 sa for siden:

Boka er veldig lettlest og ikke så stor. Så det gjør du på fei. Jeg brukte en kveld på å lese gjennom den.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.