< Tilbake til oversikten

Glutenmjøl når ein skal unngå kveitemjøl ... Går det bra?

Momsemor sa for siden:

Har bakt eit nydeleg godt brød med glutenmjøl (Karin sitt aller beste brød) idag. Det var deilig å finna eit brød med lite karber i; føler meg litt meir normal i kosten når eg kan eta brød.

Men så slo det meg; eg skal unngå kveitemjøl i kostholdet mitt. Eg har ikkje cøliaki eller noko, men vil berre unngå det fordi eg merker at det ikkje er bra for magen min. Veit at glutenmjølet er utvunne av kveite, men har det dei same negative verknadane på blodsukker (og i mitt tilfelle; fordøyinga) som kveitemjøl har? Synes kanskje eg vart ein anelse oppblåst etter å ha ete brødet, men det var ikkje mykje altså. Kan jo vere all fiberen...Skal jo prøva meg litt fram,men lurar berre på om andre har erfaringar eller kunnskap om glutenmjøl.

Hadde jo vore veldig greitt å kunna bruke eit slikt "mjøl"...;)

Huldr sa for siden:

Jeg vet ikke om glutenmel gir blodsukkerstigning, men det er nettopp glutenet i melet som kan gi mageproblemer (det er glutenet folk med cøliaki ikke tåler). Så jeg ville nok unngått det ...

Nannah sa for siden:

Det er somregel gluten som er det stoffet man ikke tåler i hvetemel.
Du trenger ikke gluten i lavkarbobrød:)
Gluten brukes for å få en mer elastisk deig, men det samme kan du oppnå med fiberhusk.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.