< Tilbake til oversikten

Jeg tørker ut jeg...:|

ketomamma sa for siden:

Er det meningen, liksom..?:o

Spesielt hendene, de sprekker opp snart:eek: og leppene.. og føttene, og huden kjennes tørr generelt over hele kroppen..

Har aldri hatt tørr hud før, så det kan ikke være tilfeldig at det skjer nå vel..?:rolleyes:

Carisma sa for siden:

Får du i deg nok vann og nok fett?
Huden min har reagert helt motsatt på fettet i kosten. Mye mindre tørr enn før.

Bien sa for siden:

jeg er også mye mindre tørr i huden nå, enn før jeg begynte på Atkins.

ketomamma sa for siden:

Jeg har alltid drukket mye vann, og nå drikker jeg enda mer. 3liter+++ i tillegg til evt. annen drikke.

Av fett så spiser jeg mye ost, bruker ostehøvlen på meierismøret:o, majones, fløte og.. ja..:confused:

F.eks: Til kveldsmaten sammen med 1åringen spiste jeg 2 skiver (fra sds.no) med to høvla meierismørskiver på hver, kjøttpålegg, majoneeees og ost oppå der igjen..:D Så jeg tror ikke det skulle vært for lite i grunn..:o

Udos choice har jeg forresten sendt mannen for å kjøpe i dag, kanskje dét hjelper, selv om fett ikke burde være problemet..?:confused:

Carisma sa for siden:

Vitaminmangel?

ketomamma sa for siden:

Sånn plutselig..?:confused:

Tar multivitamin hver dag, to tette svangeskap har gitt meg vanen.:p

Vatti sa for siden:

Jeg er også tørr i huden. VELDIG tørr i huden. Hjelper Udos choice, altså?

ketomamma sa for siden:

Det gjenstår å se..:D Men jeg har hørt mye positivt iallefall.:)

Charlott sa for siden:

Jeg har brukt både Udos og ikke minst linfrøolje med godt resultat. Har også gitt det til schäferen vi hadde før og som slet med tørr hud/pels samt eksemer - så en markant forskjell på henne også ;) Anbefales !

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.