Jeg har rast rundt i journaler i dag, - og har jeg glemt noen så har det absolutt ikke vært meningen. Men jeg har ikke postet noe til de som ikke har vært inne på forumet på veldig lenge......
OM noen skulle føle seg forbigått ville jeg sende hilsen til alle sammen her også...sånn bare for sikkeerhets skyld. Er det noen som ikke har vært her på lenge .... kan ikke du/dere fortelle litt om hvordan det går med dere etc ??
Jeg er sikkert ikke alene om å lure på hvor det ble av mange av dere der ute !! :snill:
[center][/center]
[center] [/center]
[center]God Jul [/center]
[center]&[/center]
[center]Godt Nyttår's :klem: fra meg [/center]
Jula har tatt meg, Nille.
Hodet har vært vondt. Jeg tror det skyldes overanstrengelse og spente muskler. Men så er det noen av mine kjære som er bekymret for at hodepinen kan komme av Atkins. For å "motbevise" det har jeg spist litt mer karbo.
Har blitt mye mer sulten, og har mange sprekker på ting jeg ikke skulle spise. :( Ingen Grand Canyon-sprekk, men et par betydelige.
Iskrem.
Et stykke marsipankake. Som ikke var god engang!
Hjemmebakte julekaker. De var til gjengjeld gode!
Jeg prøver vel å ikke skeie ut helt i de store orgier. Jeg skal bake lavkarbokake til julaften og et par Fedon-småkakevarianter. Hvis det blir tid. Hvis ikke, får jeg satse på mandariner, mandariner og atter mandariner. Og nøtter.
God Jul til deg og alle andre!!!
Jeg startet to uker med South Beach dietten i sommer og gikk ned 5 kilo. Så gikk jeg over til fase to og tre. I november oppdaget jeg at jeg begyne å legge på meg igjen og at matrutinene ikke var like gode som tidligere. Derfor startet jeg på dietten igjen frem til jul og meldte meg inn her. Det var kjempenyttig og morsomt med nye oppskrifter og lese andre i samme situasjon! Må innrømme at jeg har skeiet ut nå i jula, men jeg fikk treningskort i julegave så dette blir gøy!!! Har faktisk gått ned 12 kilo dette året, så jeg er definitivt på rett vei!
:)
God jul & Godt nyttår!!!!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.