< Tilbake til oversikten

JBK og k bakemix og soyaprotein

somaya sa for siden:

Hvor kjøper dere dette? Er grahamsmel det samme som jbk?

Kitt sa for siden:

JBKM er akkurat det. Kjøpes på helsekosten eller under navnet Nestargel på apotket.

Ketolyse bakemiks får man kjøpt i mange Meny butikker. Forhandler liste på forum.

Soyaprotein kjøper jeg på helsekosten, Multipower med nesten ingen karber og nøytral smak. Bruker den i stede for bakemiks!

somaya sa for siden:

:) Takker

somaya sa for siden:

Var på helsekost idag og hadde tenkt å kjøpe en stor pakke grahams mel (tror det var 1kg). Da jeg spurte dama sa hun at det ikke var jbkm??? Ga meg et lite glass som det stod jbkm på.

Kitt sa for siden:

Da har du fått helt riktig!:D
Aner ikke hva Grahamsmel er for noe, men JBKM kommer i et lite glass.
Man bruker ikke så mye om gangen så det er ganske drøyt uansett!

somaya sa for siden:

Ok, godt jeg spurte da, synes det var en diger pakke. Noen som vet hvor det er billigest? Hvor mye er det i pakken fra apoteket og hva er prisen. På HK var det rundt 50 lappen for 75gr. Skal ut å reise og tviler på jeg får tak i dit jeg skal, så har lyst å kjøpe med meg litt. Laga frokostpannekake med jbkm idag og det var supergodt. Finnes ikke rømme og cc dit jeg skal heller, går det an å bruke bare creme fraiche i frokostpannekaker?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.