< Tilbake til oversikten

Pastiller?

evalos sa for siden:

Er det noen som har gode forslag til pastiller man kan spise når man går på kuren? Har forstått det slik at selv om det er sukkerfritt så er det masse karbo i dem? ER helt grønn så jeg trenger litt tips:)

ketomamma sa for siden:

De store ifa'ene iallefall, de i pose.:)

Filakia sa for siden:

Les på næringsoversikten bakpå produktet, samt ingrediens-listen, der skal det stå innhold av karbohydrater osv.,

Ellers er det mye smarte tips å hente i gamle tråder her ;)

Tiki sa for siden:

Fribol med forskjellige smaker kjøpes på apoteket. 0 kh.

Det med IFA skjønner jeg ikke, selv om jeg har lest det her.

evalos sa for siden:

Tusen takk!

Kitt sa for siden:

Hva er det du ikke skjønner?
At du kan trekke fra sukkeralkoholene eller at de er søtet med et annet søtningsstoff enn de "små" IFAene eller.....???

sylwester sa for siden:

IFA kommer med og uten sukker så her bør man velge rett. En pastill veier uansett veldig lite så jeg har ingen skrupler med slikt. (Jeg spiste en sitronkake på 5g her om dagen naughty)

Carisma sa for siden:

Så lenge man klarer å stoppe etter en :rolleyes:

Tiki sa for siden:

Det er vel det med å trekke fra sukkeralkeholer jeg ikke har skjønt helt enda. Men da tror jeg jeg skjønner det. Har liksom sett på varedeklerasjonen ikke ikke skjønt hva jeg skulle trekke fra alle karboh. Men tusen takk. :o

Det er godt å kunne ty til pastiller innimellom, spesielt med tanke på vond smak i munnen og ånden.

Maritassn sa for siden:

jeg bruker også store IFA,kjempegode! ellers så bruker jeg en del tyggegummi (sukkerfri) det er vel lov??

Tiki sa for siden:

"Vanlig" sukkerfri tyggegummi inneholder sorbitol o.l. som omdannes til sukker i kroppen, som da ikke er bra når en skal innta lite karber. Slik jeg har forstått det.

Savner tyggegumme............

sylwester sa for siden:

Problemet er om du ikke klarer å stoppe før det er tomt for da gjelder det egentlig å ikke ha slikt i lomma. Jeg er litt sånn så jeg har pastiller på steder jeg skjeldent oppholder meg og tar en ved anledning. Jeg har en pose med baconscrisp og paranøtter tilgjengelig med meg alltid slk at jeg kan gyve løs på det istedenfor å sprekke med annet jeg skulle bli fristet med.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.